To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-13
Ogłoszenie nr 510028516-N-2019 z dnia 13-02-2019 r.
Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy: Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550015695-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 00124070000000,
ul. Krucza
5/11D,
00-548
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3750575, e-mail
zamowienia@ios.gov.pl, faks
22 3750501.
Adres strony internetowej (url): www.ios.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZ/4/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO" w tym m.in: 1)diagnozowania i usuwania Błędów zgodnie z zasadami przewidzianymi we wzorze umowy będącego załącznikiem do postępowania,zwanej dalej umową. 2)zapewnienia dostępności Rejestru na poziomie i zgodnie z zasadami opisanymi w umowie. 3)udzielania konsultacji i wsparcia Zamawiającemu oraz użytkownikom końcowym, którzy będą korzystać z Rejestru za pośrednictwem komputera lub urządzeń mobilnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Proacta Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121770
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Działając na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,której nie mógł on przewidzieć,wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia. Jednocześnie nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, dlatego też niezbędne było pilne udzielenie zamówienia i zapewnienie ciągłości działania Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami,zwanego dalej Rejestrem BDO. Zamawiający w dniu 23 stycznia 2019 r zawarł z Ministerstwem Środowiska aneks do porozumienia, w którym został zobowiązany do przejęcia,utrzymania i rozwoju Rejestru BDO od dnia 24 stycznia 2019 r. Przeniesienia obowiązków w zakresie utrzymania i rozwoju na Zamawiającego nie można było przewidzieć wcześniej,a w związku z zakończeniem świadczenia usług utrzymania przez dotychczasowego wykonawcę, zaistniała pilna potrzeba zapewnienia usług utrzymania dla Rejestru BDO przez Zamawiającego. Ze względu na tą wyjątkową sytuację, która nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie można było przewidzieć oraz konieczności zapewnienia nieprzerwanego działania Rejestru BDO, wymagane było natychmiastowe zapewnienie świadczenie usług utrzymania Rejestru BDO przez dotychczasowego wykonawcę. Konieczność nieprzerwanego działania Rejestru Rejestr BDO, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz.U. 2018, poz. 992 z późn. zm.)jest niezbędna do realizacji zadań określonych w ustawie o odpadach.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Zakup pakietu usług wsparcia technicznego oferowanego przez producenta urządzeń Fortiweb firmę Fortinet na 12 miesięcy
- Świadczenie usługi dostępu do elektronicznej platformy zakupowej obsługującej proces udzielania zamówień publicznych dla podmiotów leczniczych podległych Samorządowi Województwa Podkarpackiego
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





