eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-13

Ogłoszenie nr 510028516-N-2019 z dnia 13-02-2019 r.

Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy: Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550015695-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 00124070000000, ul. Krucza 5/11D, 00-548 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3750575, e-mail zamowienia@ios.gov.pl, faks 22 3750501.
Adres strony internetowej (url): www.ios.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZ/4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług utrzymania Rejestru Podmiotów BDO" w tym m.in: 1)diagnozowania i usuwania Błędów zgodnie z zasadami przewidzianymi we wzorze umowy będącego załącznikiem do postępowania,zwanej dalej umową. 2)zapewnienia dostępności Rejestru na poziomie i zgodnie z zasadami opisanymi w umowie. 3)udzielania konsultacji i wsparcia Zamawiającemu oraz użytkownikom końcowym, którzy będą korzystać z Rejestru za pośrednictwem komputera lub urządzeń mobilnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Proacta Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Srebrna 16
Kod pocztowy: 00-810
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121770
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121770
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121770
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Działając na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,której nie mógł on przewidzieć,wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia. Jednocześnie nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, dlatego też niezbędne było pilne udzielenie zamówienia i zapewnienie ciągłości działania Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami,zwanego dalej Rejestrem BDO. Zamawiający w dniu 23 stycznia 2019 r zawarł z Ministerstwem Środowiska aneks do porozumienia, w którym został zobowiązany do przejęcia,utrzymania i rozwoju Rejestru BDO od dnia 24 stycznia 2019 r. Przeniesienia obowiązków w zakresie utrzymania i rozwoju na Zamawiającego nie można było przewidzieć wcześniej,a w związku z zakończeniem świadczenia usług utrzymania przez dotychczasowego wykonawcę, zaistniała pilna potrzeba zapewnienia usług utrzymania dla Rejestru BDO przez Zamawiającego. Ze względu na tą wyjątkową sytuację, która nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie można było przewidzieć oraz konieczności zapewnienia nieprzerwanego działania Rejestru BDO, wymagane było natychmiastowe zapewnienie świadczenie usług utrzymania Rejestru BDO przez dotychczasowego wykonawcę. Konieczność nieprzerwanego działania Rejestru Rejestr BDO, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz.U. 2018, poz. 992 z późn. zm.)jest niezbędna do realizacji zadań określonych w ustawie o odpadach.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.