eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawichostOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawichost oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-12

Ogłoszenie nr 510027562-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy Zawichost: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawichost oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502442-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540010248-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Zawichost, Krajowy numer identyfikacyjny 52907700000000, ul. ul. Żeromskiego 50, 27-630 Zawichost, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 015 8364115 w. 29, e-mail inwestycje.zawichost@poczta.fm, faks -158 364 051.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zawichost.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawichost oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKRRiOŚ.V.271.1.0.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Zawichost oraz obsługa i wyposażenie w odpowiednie kontenery i boksy do zbierania i gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego na terenie Gminy Zawichost (plac ZGKiM Zawichost, ul. Polna) w okresie od dnia 01 lutego 2019 roku do dnia 31 lipca 2019 roku. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia dla Odbioru odpadów: 1) odbieranie odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a na których powstają odpady komunalne (firmy, instytucje), położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawichost; 2) odbieranie określonych rodzajów odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy oczyszczalni ścieków w miejscowości Zawichost; 3) przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych oraz instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu zgodnie z aktualnym na dzień realizacji zamówienia Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego. 4) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych oraz instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu zgodnie z aktualnym na dzień realizacji zamówienia Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.); 5) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych w sposób, który zapewni wywiązanie się Gminy Zawichost z obowiązków określonych w rozporządzeniach, wydanych na podstawie art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289) tj. ? Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167); ? Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412). ? Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 28 grudnia 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia dla Obsługi PSZOK: 3.3.1. Do obowiązków wykonawcy należy Odbiór z istniejącego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zawichost wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów. Do obowiązku zamawiającego należy obsługa PSZOK 3.3.2. Obsługa PSZOK ma obowiązek przyjmować każdą ilość odpadów komunalnych, dostarczoną przez mieszkańców, a powstającą w gospodarstwach domowych, w podziale na następujące frakcje: 3.3.2.1 przeterminowane leki i chemikalia; 3.3.2.2 zużyte akumulatory i baterie; 3.3.3.3 zużyte opony 3.3.3.4 odpady zielone; 3.3.3.5 popiół; 3.3.3.6 zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny; 3.3.3.7 meble i inne odpady wielkogabarytowe; 3.3.3.8 odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; 3.3.3. Do PSZOK przyjmowane będą wymienione w pkt. 1.2 rodzaje odpadów, dostarczone przez mieszkańców we własnym zakresie, po okazaniu dokumentu potwierdzającego dokonywanie opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych; 3.3.4. Obsługa PSZOK waży lub inny sposób określa ilości przyjętych wyselekcjonowanych odpadów i odnotowuje je w prowadzonej ewidencji wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości ( karta przekazania odpadów lub protokół odbioru); 3.3.5. Przyjęte odpady gromadzone są selektywnie w specjalnie do tego celu przeznaczonych, oznakowanych pojemnikach, bądź w wyznaczonych miejscach w sposób bezpieczny dla zdrowia i życia ludzi oraz dla środowiska; 3.3.6. Obsługa PSZOK ma za zadanie prowadzić ewidencję przyjmowanych do PSZOK odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zawierającą miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania; 3.3.7. Obowiązkiem obsługi PSZOK jest utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK. 3.4. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażenie wszystkich nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane i pojemniki lub worki do selektywnej zbiórki odpadów (zał. nr 1 do SIWZ) 1. Dane dotyczące Gminy Zawichost istotne z punktu widzenia zamówienia 1. Łączna liczba mieszkańców 4681 (stan na dzień 26.11.2018 r.) 2. Liczba gospodarstw domowych na terenie Gminy Zawichost na podstawie deklaracji wynosi 1 302 (stan na dzień 26.11.2018r.) 3. Liczba nieruchomości niezamieszkałych, a na terenie których powstają odpady komunalne (firmy, instytucje) wynosi 49 (stan na dzień 26.11.2018r.) W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 5%. 4. Gmina Zawichost składa się z miasta Zawichost, oraz 14 sołectw: Chrapanów, Czyżów Plebański, Czyżów Szlachecki, Dąbie, Dziurów, Józefków, Kolecin, Linów, Linów-Kolonia, Pawłów, Piotrowice, Podszyn, Wygoda, Wyspa. 5. Gmina Zawichost znajduje się w obszarze gospodarki odpadami Region 1 Województwa Świętokrzyskiego, zgodnie z PGO dla województwa świętokrzyskiego (zagospodarowanie odpadów w zakresie odpadów zmieszanych, zielonych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zgodne z PGO dla województwa świętokrzyskiego). 6. Ilość odpadów komunalnych odebranych w latach 2016, 2017, 2018 z terenu gminy Zawichost przedstawiona w SOPZ (zał. nr1. do SIWZ) 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90511200-4, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228000.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Sp. z o.o. ul. Zawodzie 18, 02-981 Warszawa Oddział w Ostrowcu Świętokrzyskim
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Antoniego Hedy ps. "Szary"
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246240.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.