Ogłoszenie z dnia 2020-02-13
Ogłoszenie nr 510026543-N-2020 z dnia 13-02-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: Dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy społecznej Nr 1 w Krośnie na 2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 37018084000000,
ul. Żwirki i Wigury
-,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 363 453, e-mail
dpskrosno@wp.pl, faks
134 367 399.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.dps-krosno
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy społecznej Nr 1 w Krośnie na 2020r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy społecznej Nr 1 w Krośnie na 2020r
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39207.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOPEX Spółdzielnia Ogrodniczo Pszczelarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41710.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 71 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę bowiem przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia oferowany jest przez liczne podmioty na rynku, zamówienie dotyczy typowej dostawy żywności o typowych standardach rano ofertę z najniższą ceną jako kryterium wyboru
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Krosna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (listów, paczek) oraz przesyłek kurierskich (...)
- Dostawa środków do utrzymania czystości
- "Świadczenie usług gastronomicznych dla wychowanków przebywających w Zespole Placówek Oświatowych w Krośnie na 2026 r."
- Remont Jednostki Kogeneracyjnej w ramach zadania: "Naprawa Agregatu Kogeneracyjnego Vitobloc 200 EM w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie" III
- Dostawa fabrycznie nowej przyczepy typu kontener socjalny, tj. przyczepy samochodowej spełniającej standardy ,,terenowego centrum dowodzenia
- PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. DMOCHOWSKIEGO 12 - ZABUDOWA ZESPOŁU POWIETRZNYCH POMP CIEPŁA
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w 2026 roku.
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 02 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Wolinie
- Dostawy warzyw i owoców.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Magiczny Ogród" w Ożarowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





