Ogłoszenie z dnia 2019-02-11
Ogłoszenie nr 510026423-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660245-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000,
ul. ul. Gdańska
147,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 411 361, e-mail
11wog.szpub@ron.mil.pl, faks
261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):50/ZP/U/ŁĄCZ-WYCH/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części. CZĘŚĆ I - USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH - SŁUŻBA SPRZĘTU, ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI CZĘŚĆ II - USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH - SEKCJA WYCHOWAWCZA 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym m.in. nazwy sprzętu, marka, typ, ilości sztuk, ilości zabiegów konserwacyjnych, stanowi załącznik nr 1 dla części I, oraz załącznik nr 2 dla części II do SIWZ. 3. Wykonawca zapewnia prawidłowość wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną przez producenta, a także zobowiązany jest wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalifikowanych pracowników oraz stosować fabrycznie nowe, oryginalne części wyprodukowane przez producenta urządzeń, a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa. 4. W przypadku, kiedy Wykonawca zdecyduje się na zaoferowanie materiałów równoważnych zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego certyfikaty wydane przez niezależne Instytuty badawcze, potwierdzające tożsamość oferowanych materiałów z materiałami oferowanymi przez producenta naprawianych urządzeń. 5. Materiały i części zamienne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zakupi we własnym zakresie korzystając z najtańszych źródeł zakupu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania Zamawiającemu kosztu zakupu części użytych do wymiany w urządzeniach wielofunkcyjnych. 7. Cena części użytych do naprawy nie może przekroczyć udokumentowanej ceny nabycia. Do zakupionych części Wykonawca nie naliczy swojej marży. 8. Weryfikacja cen części użytych do naprawy urządzeń nastąpi przed zatwierdzeniem kosztorysu. 9. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonano w niepełnym zakresie lub niedokładnie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia stwierdzonych wad lub usterek w terminie do 72 godz. od zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 10. Materiały, akcesoria i części użyte w czasie napraw i obsługiwania zostaną zutylizowane przez Wykonawcę, zgodnie z zapisami Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992). 11. Po zakończeniu umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego wykazu zużytych w trakcie trwania umowy części, z podziałem na: model urządzenia, do którego zostały użyte, nazwę części, ilość zużytych części. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (szczegółowy zakres wykonywanych czynności został określony w §3 ust. 22 projektu umowy). 13. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego - zgodnie z częścią XIV ust.8 pkt c) SIWZ. 14. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 (dla części I) oraz 4 (dla części II) do SIWZ. 15. Wykonawca w ramach konserwacji zobowiązany jest do wykonania czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Maksymalny czas wykonywania czynności konserwacji Zamawiający określa na 2 godziny zegarowe. 16. Usługi stanowiące przedmiot umowy wymagają od: CZĘŚĆ I a) pracowników wykonujących czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 2 Wojskowego Ośrodka Metrologii, Rejonowego Laboratorium MPS, Orkiestry Wojskowej, 1 Wojskowego Szpitala Polowego, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu, Centrum Doktryn i Szkolenia SZ, 8 Brygady Obrony Terytorialnej nie wymaga się dokumentów w zakresie ochrony informacji niejawnych. b) pracowników wykonujących czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, Rejonowego Zarządu Infrastruktury, Wojskowego Biura Emerytalnego, Wojskowej Komendy Uzupełnień, Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego, Oddziału Żandarmerii Wojskowej, Klubu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, batalion dowodzenia IWsp SZ, Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej, 7 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego, Delegatury Departamentu Kontroli MON, Centralnej Grupy Działań Psychologicznych posiadania: poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne, wydane po wejściu w życie ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 412 z późn.zm.) zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, ważne w okresie obowiązywania umowy. CZĘŚĆ II c) pracowników wykonujących czynności konserwacyjne i naprawcze na terenie Batalionu Dowodzenia IWspSZ, Centralnej Grupy Działań Psychologicznych posiadania: poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne, wydane po wejściu w życie ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.412 z późn.zm.) zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, ważne w okresie obowiązywania umowy. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 50%, ilości zamówienia podstawowego w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy (załącznik nr 3 dla części I oraz nr 4 dla części II do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50313000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH - SŁUŻBA SPRZĘTU, ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
209686.99
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. DK.K. Izabela Przybysz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH - SEKCJA WYCHOWAWCZA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5775.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. DK.K. Izabela Przybysz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





