eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańzakup fabrycznie nowych (nie regenerowanych, nie refabrykowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów



Ogłoszenie z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie nr 510025747-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.

Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy: zakup fabrycznie nowych (nie regenerowanych, nie refabrykowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624847-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 80217000000000, ul. ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 649 000, e-mail j.domagala@iorpib.poznan.pl, faks 618 676 301.
Adres strony internetowej (url): www.ior.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup fabrycznie nowych (nie regenerowanych, nie refabrykowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IORPIB/ZP/D/Mat.ekspl./2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nie refabrykowanych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu (202 pozycje, szczegółowy wykaz i opis materiałów - w załączniku nr 1 do SIWZ). 1. Przedmiot dostawy musi: - być fabrycznie nowy , - posiadać fabryczne opakowanie, - być nie regenerowany, nie refabrykowany , - być wolny od wad technicznych i prawnych, - być dobrej jakości, - być dopuszczony do obrotu, - posiadać wyraźnie oznaczony termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych - mieć okres przydatności do użytku nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. - być wyprodukowany w okresie do 6 miesięcy przed datą dostawy - charakteryzować się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny, - nie powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki, kserokopiarki, faksu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, kserokopiarki, faksu. Za materiały fabrycznie nowe należy uznawać materiały, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100 % nowe- czyli wytworzone od podstaw w 100% z części nowych nigdy wcześniej nie używanych- nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Jedynym dopuszczalnym wyjątkiem jest sytuacja, gdy na rynku nie ma w ogóle dostępnych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć to wyraźnie w formularzu cenowym)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125120-8


Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30192113-6, 30192300-4, 30197642-8, 30192800-2, 30234300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139850.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nixon Piotr Żak
Email wykonawcy: kontakt.nixon@gmail.com
Adres pocztowy: Ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 41/1
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76151.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76151.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200653.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.