Ogłoszenie z dnia 2020-02-12
Ogłoszenie nr 510025747-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.
Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy: zakup fabrycznie nowych (nie regenerowanych, nie refabrykowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624847-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 80217000000000,
ul. ul. Władysława Węgorka
20,
60-318
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 649 000, e-mail
j.domagala@iorpib.poznan.pl, faks
618 676 301.
Adres strony internetowej (url): www.ior.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup fabrycznie nowych (nie regenerowanych, nie refabrykowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IORPIB/ZP/D/Mat.ekspl./2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nie refabrykowanych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu (202 pozycje, szczegółowy wykaz i opis materiałów - w załączniku nr 1 do SIWZ). 1. Przedmiot dostawy musi: - być fabrycznie nowy , - posiadać fabryczne opakowanie, - być nie regenerowany, nie refabrykowany , - być wolny od wad technicznych i prawnych, - być dobrej jakości, - być dopuszczony do obrotu, - posiadać wyraźnie oznaczony termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych - mieć okres przydatności do użytku nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. - być wyprodukowany w okresie do 6 miesięcy przed datą dostawy - charakteryzować się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny, - nie powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki, kserokopiarki, faksu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, kserokopiarki, faksu. Za materiały fabrycznie nowe należy uznawać materiały, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100 % nowe- czyli wytworzone od podstaw w 100% z części nowych nigdy wcześniej nie używanych- nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Jedynym dopuszczalnym wyjątkiem jest sytuacja, gdy na rynku nie ma w ogóle dostępnych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć to wyraźnie w formularzu cenowym)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125120-8
Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30192113-6, 30192300-4, 30197642-8, 30192800-2, 30234300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139850.06
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nixon Piotr Żak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76151.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
- Dostawa wyposażenia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne składające się z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zieloną transformację"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





