eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE kursów,szkoleń i warsztatów w ramach projektu " Strefa zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-08

Ogłoszenie nr 510025730-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE kursów,szkoleń i warsztatów w ramach projektu " Strefa zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
" Strefa zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500358-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6, Krajowy numer identyfikacyjny 78563300000, ul. ul. Strefowa 3, 97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-44 723 77 19, e-mail zsp6tomaszow@wp.pl, faks 0-44 723 64 57.
Adres strony internetowej (url): www.zsp6.tom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE kursów,szkoleń i warsztatów w ramach projektu " Strefa zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSP6.215.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń i warsztatów w ramach projektu " Strefa zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 2. Zamówienie składa się z 6 odrębnych zadań: Zadanie nr 1 - kursy AutoCAD 3D z zakresu: znajomości środowiska pracy (obsługa programu, interfejs, komunikacja z programem,zarządzanie plikami), wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, rozumienia współrzędnych i podstawowych narzędzi rysunkowych, tworzenia i modyfikowania geometrii, zarządzania cechami obiektów, technik konstrukcyjnych, wprowadzenia do wymiarowania, kreskowania: rodzaje i typy kreskowania, wprowadzenia do wydruku (przygotowanie, skalowanie, style). 1) 4 kursy po 40 godz. dla 36 uczniów, ogólna liczba godzin 160 .2) Program szkolenia do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Kursy prowadzone przez autoryzowaną firmę Kursy przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem kursu . 8) Autoryzowany certyfikat ukończenia kursu dla każdego z uczestników w języku polskim i angielskim. 9) Zajęcia planowane są w ferie, weekendy i dni wolne od zajęć dydaktycznych. Zadanie 2 - Kursy Adobe Photoshop składające się z dwóch części: I część zakres podstawowy obejmuje : podstawy grafiki komputerowej, obsługę interfejsu Adobe Photoshop, skalowanie i kadrowanie,pracę na warstwach, selekcję i maskowanie, podstawy fotomontażu i korekcji zdjęć, pracę z tekstem i uzyskiwanie efektów specjalnych. II część zakres zaawansowany obejmuje : funkcję warstw, przenikanie warstw, zastosowanie filtrów, efektów świetlnych, zaawansowanych funkcji warstw dopasowania, tworzenie pędzli oraz wzorów, używanie i edycję smart objects, wprowadzanie elementów 3D, wprowadzanie : elementów świetlnych, efektów dymu oraz mgły, zaawansowanych technik fotomontażu, elementów grafiki wektorowej, łączenie grafiki z obrazem fotograficznym, tworzenie fotografii HDR, panoram oraz przygotowanie grafiki pod strony www. 1) 6 kursów po 16 godz. x 2 tury dla 52 uczniów łącznie 192 godz. 2) Program kursu do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Kursy prowadzone przez wykwalifikowanego grafika komputerowego z doświadczeniem szkoleniowym, referencje z min. 5 organizowanych kursów . 4) Kursy dla 52 uczniów: I tura kursów dwuczęściowych - luty - czerwiec 2019 r. 3 kursy dwuczęściowe po 2 x 16 godz. (32 godz.) każdy x 3 = 96 godz. dla 26 uczniów ( 10/8/8), II tura kursów dwuczęściowych - listopad 2019 -maj 2020 r. 3 kursy dwuczęściowe po 2 x 16 godz.(32 godz.) każdy x 3 = 96 godz. dla 26 uczniów (10/8/8). 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe. 6) Kursy przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem kursu . 8) Certyfikat ukończenia kursu dla każdego z uczniów. 9) Zajęcia planowane są w ferie i weekendy i dni wolne od zajęć dydaktycznych. Zadanie 3 - Szkolenia z aplikowania folii - z zakresu: teorii, narzędzi i rodzajów folii, oklejania samochodów i witryn wystawowych folią oraz umiejętności posługiwania się profesjonalnymi materiałami i narzędziami, praktycznej aplikacji folii. 1) 4 szkolenia po 10 godz. - łącznie 40 godzin. Każde szkolenie dla 5 uczniów . Program szkolenia do uzgodnienia z zamawiającym 2) Szkolenie prowadzone przez wykwalifikowanych aplikatorów folii z wieloletnim doświadczeniem. 3) Szkolenie dla 20 uczniów : 2 szkolenia - marzec - czerwiec 2019 r. dla 10 uczniów (5/5) i 2 szkolenia - marzec - czerwiec 2020 r. dla 10 uczniów (5/5). 4) Szkolenia przeprowadzone będą w siedzibie firmy szkoleniowej. 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt, folię. 6) Zajęcia planowane są w dni wolne od nauki. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym. 8) Zaświadczenie ukończenia szkolenia dla każdego z uczniów. Zadanie 4 - Warsztaty filmowania z wykorzystaniem drona w zakresie: doboru odpowiedniego drona do swoich potrzeb (dron z wbudowaną kamerą, dron na GoPro, dron na lustrzankę, dron na większe kamery), doboru obiektywów, aparatów i akcesoriów do filmowania, kadrowania obrazu z drona, wykorzystania możliwości montażu filmowego, korekcji obrazu, odszumiania, kolorowania i wyostrzania, przestrzegania zasad BHP lotów i uzyskiwania odpowiednich pozwoleń. 1) Warsztaty dla 16 uczniów - marzec - kwiecień 2020 r. - 30 godzin w tym 24 godziny w salach szkolnych, a 6 godz. w plenerze. 2) Program warsztatów do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Warsztaty prowadzone przez wykwalifikowanego specjalistę realizacji obrazu i filmowania. 4) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe i profesjonalny sprzęt do wykonania warsztatów. 5) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym. 6) Zaświadczenie ukończenia szkolenia dla każdego z uczestników. 7) Zajęcia planowane są w weekendy i dni wolne od zajęć dydaktycznych. 8) Warsztaty przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. Zadanie 5 - Szkolenia fryzjerskie "Nowe Trendy" z zakresu nowych technik strzyżenia, koloryzacji, upięć i nowoczesnej pielęgnacji włosów. 1) 2 szkolenia po 4 cykle tematyczne po 3 dni każdy ( 6 godz. dziennie) - łącznie 144 godzin. Każda szkolenie obejmuje grupę 10 uczniów, razem 20 uczniów. 2) Program szkolenia do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Szkolenie warsztatowe "Nowe Trendy" prowadzone przez wykwalifikowanego mistrza fryzjerstwa, z doświadczeniem szkoleniowym. referencje z min. 5 prowadzonych szkoleń. 4) Szkolenie "Nowe Trendy" dla 20 fryzjerów: 1 szkolenie - styczeń - maj 2019 r. (4 cykle x 3 dni x 6 godz.= 72 godz.) dla 10 osób, II szkolenie - listopad 2019 - kwiecień 2020 r. ( 4 cykle x 3 dni x 6 godz.= 72 godz.) dla 10 osób. 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, profesjonalne preparaty fryzjerskie i przybory fryzjerskie) 6) Szkolenia przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem każdego cyklu szkoleń. 8) Zaświadczenie ukończenia szkolenia dla każdego z uczestników. 9) Zajęcia planowane są w weekendy, ferie i dni wolne od zajęć dydaktycznych. Zadanie 6 - Kursy wizażu z zakresu: makijażu (ślubny, wieczorowy, codzienny, sceniczny), wiedzy na temat właściwego doboru preparatów do makijażu w zależności od typu urody i cery, umiejętności korekty kształtu twarzy, doboru kolorów, doboru makijażu do fryzury oraz całości stylizacji modela. 1) 2 kursy po 5 dni po 6 godz. dla 20 uczniów ogółem 60 godz. 2) Program kursu do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Kursy prowadzone przez dyplomowanego mistrza wizażu i wizerunku z doświadczeniem szkoleniowym, referencje z min. 5 organizowanych kursów . 4) Kurs dla 20 uczniów: 1 kurs - luty - marzec 2019 r. (5 dni po 6 godz.) 30 godz. dla 10 uczniów, 2 kurs styczeń - luty 2020 r.(5 dni po 6 godz.) 30 godz. dla 10 uczniów - ogólna liczba godzin 60 . 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, profesjonalne kosmetyki i przybory kosmetyczne. 6) Kursy przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7)Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem kursu . 8) Certyfikat ukończenia kursu dla każdego z uczestników . 9) Zajęcia planowane są w ferie i dni wolne od zajęć dydaktycznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla dowolnej liczby Zadań. Zamawiający dokona oceny ofert, wykonawców i wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdego zadania odrębnie. 4. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia wspólne dla wszystkich zadań: 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu kursu i przekazania go Dyrektorowi w ZSP nr 6 przed rozpoczęciem zajęć. 2) Zadnie nr 1 , 2, 4, 5 i 6 będą realizowane w pracowniach Zamawiającego, z wykorzystaniem wyposażenia jakim dysponuje Zamawiający, koszt wynajmu sal ponosi Zamawiający. Jest to wkład własny niepieniężny Powiatu Tomaszowskiego. 3) Zadania nr 3 będzie realizowane w salach i na sprzęcie Wykonawcy, wówczas koszt wynajmu ponosi Wykonawca. Szkolenia mogą być prowadzone w grupach otwartych ustalanych przez Wykonawcę, według zaakceptowanych przez Zamawiającego szczegółowych harmonogramów. 4) Wszystkie kursy powinny rozpocząć się testem wstępnym i zakończyć testem końcowym. Opracowanie i przeprowadzenie testów pozostaje po stronie Wykonawcy i w tym zakresie Wykonawca pokrywa koszty ich przeprowadzenia. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia szczegółowego harmonogramów kursu z uwzględnieniem planowanych terminów określonych dla każdego zadania. Harmonogram musi być dostosowany do wymagań Zamawiającego dotyczących terminów i godzin. 6) Jedną godzinę kursu należy traktować jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy. 7) Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędne dla potrzeb realizacji kursu materiały szkoleniowe, piśmiennicze w ilości pozwalającej na swobodne ćwiczenia oraz odpowiedni sposób organizacji zajęć przez cały okres trwania kursu. 8) Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być prowadzone przez uprawnionych wykładowców/instruktorów posiadających dokumentowane doświadczenie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia. 9) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji kursu. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków UE - oznakowania projektu zgodnego z obowiązującymi wytycznymi, na wszystkich dokumentach związanych z kursem, m.in. na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i świadectwach ukończenia kursu. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym kursem oraz obserwacji zajęć w czasie trwania kursu. 12) Dla każdego z zadań, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania do 3 dni od dnia zakończenia każdego kursu zamawiającemu właściwie oznakowanej dokumentacji zgodnie z umową. 13) Wykonawca ma obowiązek przekazać każdemu uczestnikowi kursu oryginałów zaświadczeń/certyfikatów, poświadczających jego ukończenie, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich przekazania. a) Dokument potwierdzający ukończenie kursu wydawany jest na druku zgodnym z wytycznymi MEN lub, jeśli to niemożliwe, na druku potwierdzającym nabyte umiejętności, kwalifikacji, uprawnienia. b) Co do zasady wydawany dokument musi zawierać; o Numer z rejestru (jeżeli dotyczy); o Dane uczestnika o Nazwę instytucji szkolącej o Formę i nazwę kursu o Okres trwania kursu w tym liczbę godzin o Miejsce i datę wydania o Tematykę i wymiar godzin zajęć o Podpis osoby upoważnionej, Wykonawcy 14) Potwierdzeniem wykonania zamówienia i dostarczenia wymaganej dokumentacji jest wypełniony Protokół odbioru wykonania usługi szkoleniowej - załącznik nr 1 do umowy zawartej z Wykonawcą. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs AutoCad 3D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 1) Aplikom Spółka z o.o. ul. Nowe Sady, 94-102 Łódź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowe Sady 2, 94-102 Łódź
Kod pocztowy: 94-102
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurs Adobe Photoshop

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64866.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej s.c. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 36
Kod pocztowy: 30-110
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Szkolenie z aplikacji folii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 3 nie wpłynęła żadna oferta Art.93 ust 1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Warsztaty filmowania z wykorzystaniem drona

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 4 nie wpłynęła żadna oferta Art.93 ust 1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Szkolenie fryzjerskie "Nowe Trendy"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25909.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salon Mistrza Włodzimierza MWM Włodzimierz Białkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Mireckiego 16/18
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Kurs wizażu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22701.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.