Ogłoszenie z dnia 2019-02-08
Ogłoszenie nr 510025070-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego: Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 655703-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500293760-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Północna
15,
74-300
Myślibórz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957470204, e-mail
sekretariat@cuwmysliborz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.cuwmysliborz.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ.131.139.2018.WjM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019 w podziale na części: Część nr 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców: Warzywa i owoce powinny być: - świeże, jędrne, dojrzałe, soczyste, zdrowe i czyste, - kształt i barwa charakterystyczne dla odmiany, miąższ owoców soczysty, bez śladów pleśni, - prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, bez widocznych plam, - średniej wielkości - niedopuszczalne: przejrzałe, przerośnięte lub niedojrzałe, - bez uszkodzeń mechanicznych, obcych ciał, - wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez obcych zapachów, smaków, oznak podgnicia i pleśni, bez oparzelin słonecznych. Niedopuszczalne: zaparzenie, nadmarznięcie, zamarzniecie, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie i zgnicie oraz pleśń. Część nr 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych: Wyroby mrożone powinny mieć następujące cechy: - wygląd - owoce lub warzywa czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, - smak i zapach w stanie zamrożonym - charakterystyczny nieco osłabiony, bez zapachów i posmaków obcych, - owoce i warzywa zdrowe bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby lub szkodniki. Część nr 3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych: Warzywa i owoce przetworzone powinny być dostarczone w opakowaniach szczelnych, nieuszkodzonych. Część nr 4 Sukcesywne dostawy jaj: Jaja powinny być: - świeże, - waga 65 g - 75 g, - skorupka o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona, - białko przejrzyste, gęste, bez obcych ciał, - tarcza zarodkowa niewidoczna, - zapach swoisty, bez obcych zapachów. Część nr 5 Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich: Wyroby powinny charakteryzować się następującymi cechami: - masło: barwa jednolita, powierzchnia gładka, sucha konsystencja, jednolita zwarta, smarowna, lekko mazista, smak i zapach czysty, lekko kwaśny, mlekowy, - twaróg półtłusty i chudy: smak i zapach czysty, barwa biała do kremowej, jednolita w całej masie, - śmietana: powinna być płynem jednolitym bez kłaczków ściętego sernika, bez podstoju, barwy jednolitej jasnokremowej lub kremowej; o czystym lekko kwaśnym smaku, bez obcych smaków i zapachów; - ser żółty: bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów, obcych ciał, barwa jednolita, - desery mleczne i jogurty: opakowania nieuszkodzone, z natłoczonym terminem ważności na opakowaniu. Część nr 6 Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego: Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane oraz wyroby cukiernicze powinny mieć następujące cechy jakościowe: - świeże wyprodukowane w ciągu 12 godzin do momentu dostarczenia do Zamawiającego, - foremny kształt (nierozlany, niezgnieciony, nieporozrywany), - skóra nie oddzielająca się od miękiszu, niezabrudzona, niespalona, - miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, - miękisz o właściwym smaku (niegorzki, niezbyt kwaśny, zbyt słony lub niesłony). Wyroby powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów. Część nr 7 Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb: Ryby powinny posiadać: - przydatność do spożycia nie krótszą niż 3 dni od dnia dostawy towaru (dotyczy ryb świeżych), - zapach neutralny, - wygląd - nie może posiadać tzw. oparzeliny mrozowej, a więc wszelkich ubytków świadczących o niewłaściwym obchodzeniu się z rybą, Część nr 8 Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: Mięso drobiowe powinno mieć następujące cechy jakościowe: - elementy właściwe umięśnione, nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, linie cięcia równe, w asortymentach ze skrzydełkami dopuszcza się brak ostatniego człona skrzydła, - połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi, - barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach piersi i nóg, dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni elementów mrożonych, dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego człona skrzydła, - zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu, - niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o rozkładzie mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Mięso wieprzowe i wołowe powinno posiadać następujące cechy jakościowe: - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałem obcym, dobrze wykrwawione, - konsystencja jędrna, elastyczna, odkształcająca się, - smak, przydatność, zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia. Wędliny i podroby powinny posiadać: - klasę przydatności, świeżość, powierzchnię suchą, osłonkę ściśle przylegającą, równomiernie pomarszczoną, niedopuszczalne zacieki tłuszczu pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych; - przydatność do spożycia wędlin nie może być krótsza niż 15 dni od dnia dostawy towaru; - przydatność do spożycia podrobów nie może być krótsza niż 10 dni od dnia dostawy towaru. Część nr 9 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: Artykuły ogólnospożywcze powinny posiadać: co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do pożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o długoterminowym okresie przydatności do spożycia), co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o krótkim okresie przechowywania). 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko w oryginalnych opakowaniach, zachowanym terminem przydatności do spożycia. Dostarczane towary muszą być wytwarzane zgodnie z Polskimi Normami i spełniać wszystkie wymagania i normy dla artykułów spożywczych przeznaczonych dla ludzi. 3. Realizacja umowy następować będzie wyłącznie na podstawie konkretnych zamówień Zamawiającego przesyłanych faksem, drogą elektroniczną lub zgłaszanych telefonicznie, stosownie do jego potrzeb. Każda dostawa stanowić będzie odrębny przedmiot odbioru i płatności. 4. Terminy dostaw i ilość towarów określona zostanie każdorazowo w zamówieniu, składanym telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną w uzgodnionych z Wykonawcą przez daną jednostkę organizacyjną (Zamawiającego) w dniach i godzinach. 5. Przyjęcie zapotrzebowania do realizacji Wykonawca potwierdzi niezwłocznie w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. 6. Miejscem dostawy będzie siedziba danej jednostki organizacyjnej. Potwierdzeniem dostarczenia i odbioru towaru będzie WZ podpisane przez obie strony. 7. Zamawiający może zmienić lub wycofać zamówienie nie później niż w dniu poprzedzającym termin dostawy do godz. 10:00. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów żywnościowych do magazynu jednostki organizacyjnej transportem własnym lub przez wynajętego do tego celu przewoźnika na własny koszt i ryzyko. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły żywnościowe w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonych artykułów przed czynnikami zewnętrznymi, uszkodzeniem itp. 10. Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar był świeży, pełnowartościowy, miał okres przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu zamawiającego nie krótszy niż ¾ okresu, w którym zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. W przypadku stwierdzenia złej jakości towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru na koszt Wykonawcy. 11. W przypadku niedostarczenia lub dostarczenia towaru niezgodnie z zamówieniem co do ilości lub rodzaju artykułów lub w przypadku nieprawidłowej jakości towaru (wadliwy towar), Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia towaru lub jego wymiany na właściwy towar dobrej jakości - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w terminie nie dłuższym niż 3 godziny licząc od momentu kiedy towar winien być dostarczony do Zamawiającego zgodnie z zamówieniem, tak aby możliwe było jego użycie zgodnie z zapotrzebowaniem w dniu zaplanowanym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia wadliwego towaru i żądania wymiany towaru na odpowiedni i zgodny z zamówieniem. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność w zakresie zgodności towaru z powyższymi wymogami. 14. Wykonawca gwarantuje, że oferowane produkty są wytwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz zgodnie z normami jakościowymi lub systemem HACCP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15810000-9, 15812000-3, 15331170-9, 15500000-3, 15220000-6, 15200000-0, 03142500-3, 15300000-1, 15112000-6, 15131500-0, 15119000-5, 15131130-5, 15114000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145366.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HANDEL HURTOWY Dariusz Łukasiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204167.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13898.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11853.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6688.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Spożywcza "Janmark" Sp.j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7064.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy jaj |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20240.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HANDEL HURTOWY Dariusz Łukasiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17020.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
189531.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "GEST" Jacek Szałek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
192257.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia w tej części zostało unieważnione. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71772.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU FALA Grzegorz Romanowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60408.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227542.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BT Sp. z o.o. BRUNO TASSI PÓŁNOC Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
236602.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195944.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Spożywcza "Janmark" Sp.j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193418.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Myślibórz w 2026 roku
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Wydziału Dróg Starostwa Powiatowego w Myśliborzu
- Modernizacja dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi powiatowej nr 2142Z w miejscowości Namyślin - Most km 0+048 - Namyślin I
- Dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego z przyczepą
- Przygotowanie posiłków oraz ich wydawanie na potrzeby turnusów dokształcania zawodowego teoretycznego młodocianych pracowników oraz mieszkańców internatu jak i dzieci przebywających w DWDZ
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





