eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzSukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019



Ogłoszenie z dnia 2019-02-08

Ogłoszenie nr 510025070-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego: Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655703-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500293760-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957470204, e-mail sekretariat@cuwmysliborz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.cuwmysliborz.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.131.139.2018.WjM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2019 w podziale na części: Część nr 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców: Warzywa i owoce powinny być: - świeże, jędrne, dojrzałe, soczyste, zdrowe i czyste, - kształt i barwa charakterystyczne dla odmiany, miąższ owoców soczysty, bez śladów pleśni, - prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, bez widocznych plam, - średniej wielkości - niedopuszczalne: przejrzałe, przerośnięte lub niedojrzałe, - bez uszkodzeń mechanicznych, obcych ciał, - wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez obcych zapachów, smaków, oznak podgnicia i pleśni, bez oparzelin słonecznych. Niedopuszczalne: zaparzenie, nadmarznięcie, zamarzniecie, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie i zgnicie oraz pleśń. Część nr 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych: Wyroby mrożone powinny mieć następujące cechy: - wygląd - owoce lub warzywa czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, - smak i zapach w stanie zamrożonym - charakterystyczny nieco osłabiony, bez zapachów i posmaków obcych, - owoce i warzywa zdrowe bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby lub szkodniki. Część nr 3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych: Warzywa i owoce przetworzone powinny być dostarczone w opakowaniach szczelnych, nieuszkodzonych. Część nr 4 Sukcesywne dostawy jaj: Jaja powinny być: - świeże, - waga 65 g - 75 g, - skorupka o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona, - białko przejrzyste, gęste, bez obcych ciał, - tarcza zarodkowa niewidoczna, - zapach swoisty, bez obcych zapachów. Część nr 5 Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich: Wyroby powinny charakteryzować się następującymi cechami: - masło: barwa jednolita, powierzchnia gładka, sucha konsystencja, jednolita zwarta, smarowna, lekko mazista, smak i zapach czysty, lekko kwaśny, mlekowy, - twaróg półtłusty i chudy: smak i zapach czysty, barwa biała do kremowej, jednolita w całej masie, - śmietana: powinna być płynem jednolitym bez kłaczków ściętego sernika, bez podstoju, barwy jednolitej jasnokremowej lub kremowej; o czystym lekko kwaśnym smaku, bez obcych smaków i zapachów; - ser żółty: bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów, obcych ciał, barwa jednolita, - desery mleczne i jogurty: opakowania nieuszkodzone, z natłoczonym terminem ważności na opakowaniu. Część nr 6 Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego: Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane oraz wyroby cukiernicze powinny mieć następujące cechy jakościowe: - świeże wyprodukowane w ciągu 12 godzin do momentu dostarczenia do Zamawiającego, - foremny kształt (nierozlany, niezgnieciony, nieporozrywany), - skóra nie oddzielająca się od miękiszu, niezabrudzona, niespalona, - miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, - miękisz o właściwym smaku (niegorzki, niezbyt kwaśny, zbyt słony lub niesłony). Wyroby powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów. Część nr 7 Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb: Ryby powinny posiadać: - przydatność do spożycia nie krótszą niż 3 dni od dnia dostawy towaru (dotyczy ryb świeżych), - zapach neutralny, - wygląd - nie może posiadać tzw. oparzeliny mrozowej, a więc wszelkich ubytków świadczących o niewłaściwym obchodzeniu się z rybą, Część nr 8 Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: Mięso drobiowe powinno mieć następujące cechy jakościowe: - elementy właściwe umięśnione, nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, linie cięcia równe, w asortymentach ze skrzydełkami dopuszcza się brak ostatniego człona skrzydła, - połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi, - barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach piersi i nóg, dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni elementów mrożonych, dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego człona skrzydła, - zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu, - niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o rozkładzie mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Mięso wieprzowe i wołowe powinno posiadać następujące cechy jakościowe: - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałem obcym, dobrze wykrwawione, - konsystencja jędrna, elastyczna, odkształcająca się, - smak, przydatność, zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia. Wędliny i podroby powinny posiadać: - klasę przydatności, świeżość, powierzchnię suchą, osłonkę ściśle przylegającą, równomiernie pomarszczoną, niedopuszczalne zacieki tłuszczu pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych; - przydatność do spożycia wędlin nie może być krótsza niż 15 dni od dnia dostawy towaru; - przydatność do spożycia podrobów nie może być krótsza niż 10 dni od dnia dostawy towaru. Część nr 9 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: Artykuły ogólnospożywcze powinny posiadać: co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do pożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o długoterminowym okresie przydatności do spożycia), co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o krótkim okresie przechowywania). 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko w oryginalnych opakowaniach, zachowanym terminem przydatności do spożycia. Dostarczane towary muszą być wytwarzane zgodnie z Polskimi Normami i spełniać wszystkie wymagania i normy dla artykułów spożywczych przeznaczonych dla ludzi. 3. Realizacja umowy następować będzie wyłącznie na podstawie konkretnych zamówień Zamawiającego przesyłanych faksem, drogą elektroniczną lub zgłaszanych telefonicznie, stosownie do jego potrzeb. Każda dostawa stanowić będzie odrębny przedmiot odbioru i płatności. 4. Terminy dostaw i ilość towarów określona zostanie każdorazowo w zamówieniu, składanym telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną w uzgodnionych z Wykonawcą przez daną jednostkę organizacyjną (Zamawiającego) w dniach i godzinach. 5. Przyjęcie zapotrzebowania do realizacji Wykonawca potwierdzi niezwłocznie w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. 6. Miejscem dostawy będzie siedziba danej jednostki organizacyjnej. Potwierdzeniem dostarczenia i odbioru towaru będzie WZ podpisane przez obie strony. 7. Zamawiający może zmienić lub wycofać zamówienie nie później niż w dniu poprzedzającym termin dostawy do godz. 10:00. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów żywnościowych do magazynu jednostki organizacyjnej transportem własnym lub przez wynajętego do tego celu przewoźnika na własny koszt i ryzyko. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły żywnościowe w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonych artykułów przed czynnikami zewnętrznymi, uszkodzeniem itp. 10. Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar był świeży, pełnowartościowy, miał okres przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu zamawiającego nie krótszy niż ¾ okresu, w którym zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. W przypadku stwierdzenia złej jakości towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru na koszt Wykonawcy. 11. W przypadku niedostarczenia lub dostarczenia towaru niezgodnie z zamówieniem co do ilości lub rodzaju artykułów lub w przypadku nieprawidłowej jakości towaru (wadliwy towar), Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia towaru lub jego wymiany na właściwy towar dobrej jakości - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w terminie nie dłuższym niż 3 godziny licząc od momentu kiedy towar winien być dostarczony do Zamawiającego zgodnie z zamówieniem, tak aby możliwe było jego użycie zgodnie z zapotrzebowaniem w dniu zaplanowanym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia wadliwego towaru i żądania wymiany towaru na odpowiedni i zgodny z zamówieniem. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność w zakresie zgodności towaru z powyższymi wymogami. 14. Wykonawca gwarantuje, że oferowane produkty są wytwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz zgodnie z normami jakościowymi lub systemem HACCP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15810000-9, 15812000-3, 15331170-9, 15500000-3, 15220000-6, 15200000-0, 03142500-3, 15300000-1, 15112000-6, 15131500-0, 15119000-5, 15131130-5, 15114000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145366.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANDEL HURTOWY Dariusz Łukasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myśliborska 1A
Kod pocztowy: 66-432
Miejscowość: Baczyna
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204167.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204167.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210381.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13898.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11853.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11853.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14008.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6688.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Spożywcza "Janmark" Sp.j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 21a
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7064.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7064.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7064.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sukcesywne dostawy jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20240.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANDEL HURTOWY Dariusz Łukasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myśliborska 1A
Kod pocztowy: 66-432
Miejscowość: Baczyna
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189531.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU "GEST" Jacek Szałek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnickiej 8
Kod pocztowy: 73-200
Miejscowość: Choszczno
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192257.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192257.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192257.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia w tej części zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71772.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU FALA Grzegorz Romanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska- Boczna 12
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60408.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60408.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60408.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227542.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BT Sp. z o.o. BRUNO TASSI PÓŁNOC Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Reja 3
Kod pocztowy: 80-870
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236602.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236602.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236602.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195944.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Spożywcza "Janmark" Sp.j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 21a
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193418.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193418.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193418.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.