Ogłoszenie z dnia 2020-02-11
Ogłoszenie nr 510024772-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.
Gmina Koprzywnica: Dostawa produktów żywnościowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635247-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Koprzywnica, Krajowy numer identyfikacyjny 83040995600000,
ul. ul. 11 Listopada
88,
27-660
Koprzywnica, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
15 847 70 40, e-mail
umig.koprzywnica@pro.onet.pl, faks
15 847 70 77.
Adres strony internetowej (url): http://koprzywnica.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1i do SIWZ i obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 Mleko i jego przetwory Zadanie nr 2 Mięso i wędliny Zadanie nr 3 Ryby Zadanie nr 4 Drób Zadanie nr 5 Artykuły spożywcze Zadanie nr 6 Owoce i warzywa Zadanie nr 7 Pieczywo Zadanie nr 8 Jaja Zadanie nr 9 Wyroby gotowe garmażeryjne mrożone 3.2. Zamawiający informuje, że przy dostawach będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający, będzie odbierał artykuły sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% artykułów wymienionych w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1i. 3.3. Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się artykuły równoważne, artykuł równoważny musi spełniać walory jakościowe produktu wskazanego, w takich okolicznościach jeżeli wykonawca zaoferował produkty równoważne to jest zobowiązany udowodnić równoważność produktu zaoferowanego z tym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia składając wraz z ofertą dowody na równoważność. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów wymienionych w Załączniku Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do siedziby Odbiorcy: Zespołu Placówek Oświatowych w Koprzywnicy, ul. Szkolna 9, 27-660 Koprzywnica. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy i doniesie produkty do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 03200000-3, 15550000-8, 15810000-9, 15321000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Mleko i jego przetwory |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Mięso i wędliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Ryby |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10837.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Almex" Adrian Belusiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10600.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Drób |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 4 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Artykuły spożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 5 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Owoce i warzywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 6 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Pieczywo |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 7 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Jaja |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 8 nie złożono żadnej oferty, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Wyroby gotowe garmażeryjne mrożone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 9 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawa artykułów spożywczych dla Wspólnoty Dziecięcej "Gromadka" przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda
- Zakup artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 Koniakowie w 2023 r. częśći: produkty mleczarskie, warzywa i owoce świeże, artykuły spożywcze
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Gdańsku_2
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego w Zabrzegu w 2023 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.