eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceZakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie I - Zakup i dostawa klocków rozwijających kreatywność dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-07

Ogłoszenie nr 510024258-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.

Gmina Prochowice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie I - Zakup i dostawa klocków rozwijających kreatywność dzieci

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środkó Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503985-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000, ul. ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8584342, 76 8584343, e-mail h.choroszczak@prochowice.com, faks 76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prochowice.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie I - Zakup i dostawa klocków rozwijających kreatywność dzieci

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KM.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do robotyki do szkół na terenie miasta i gminy Prochowice - klocków rozwijających kreatywność dzieci. Minimalne wymagania : Klocki rozwijające kreatywność dzieci, które pozwalają tworzyć zautomatyzowane istoty, pojazdy, maszyny i wynalazki oraz nimi sterować. Klocki muszą się łączyć z programowalnymi elementami zestawów, silnikami, czujnikami, które będą poruszać się, wydawać dźwięki, chwytać itp. Zestaw musi się składać z tylu klocków aby była możliwość zbudowania minimum 10 robotów w różnych kombinacjach, w tym między innymi robosłoń, robopies, robot wspinający się po schodach. Jeden zestaw klocków musi zawierać, co najmniej: 1) inteligentną programowalną kostka,(min. 1szt) 2) interaktywne serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu (5szt.: cztery duże silniki i jeden średni), 3) ultradźwiękowy czujnik odległości(1szt.), 4) czujnik światła / koloru(1szt), 5) żyroskop z możliwością kumulacji kąta obrotu(1szt), 6) czujnik dotyku (2szt), 7) dedykowany akumulator (1szt.), 8) kable połączeniowe(po jednej sztuce do wszystkich silników i czujników), 9) zasilacz; 10) Instrukcja budowy robota mobilnego z modułami, Roboty muszą być sterowalne poprzez aplikację pobraną na smartfona, tablet lub komputer, muszą posiadać port USB umożliwiający podłączenie do Wi-Fi oraz Internetu, czytnikiem kart Micro SD, podświetlanymi przyciskami i 4 gniazdami do silników. Ilość zestawów klocków - 12 sztuk. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKCES edukacja Kurzyca, Piasecki Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@akcesedukacja.pl
Adres pocztowy: ul. Wysogotowska 9
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29432.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28392.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40885.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wybrał ofertę z najniższą zaproponowaną cenę i w dniu w dniu 31 stycznia 2019r przesłał zaproszenie do zawarcia umowy oferentowi tj. part-AD Artur Dyrda Grzechynia 635, 34-220 Maków Podhalański.W tym samym dniu wskazany oferent pisemnie oświadczył Zamawiającemu, że nie przystąpi do zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, ponieważ nie jest w stanie zrealizować przedmiotowego zadania we wskazanym w ofercie terminie. Wobec powyższego Zamawiający zastosował art. 94 ust.3 Pzp i wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i ocen.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.