eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówWykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 01-01-1.2-01 o nazwie "Ochrona obszarów mokradłowych w Leśnictwie Sajenek", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą"Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych".



Ogłoszenie z dnia 2019-02-07

Ogłoszenie nr 510024165-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.

Nadleśnictwo Augustów: Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 01-01-1.2-01 o nazwie "Ochrona obszarów mokradłowych w Leśnictwie Sajenek", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662796-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79001121000000, ul. ul. Turystyczna 19, 16300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 876 439 900, e-mail augustow.zp@bialystok.lasy.gov.pl, faks 876 443 576.
Adres strony internetowej (url): http://www.augustow.bialystok.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 01-01-1.2-01 o nazwie "Ochrona obszarów mokradłowych w Leśnictwie Sajenek", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.4.8.2018.ET

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej przed i po realizacji inwestycji o nazwie "Ochrona obszarów mokradłowych w Leśnictwie Sajenek", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych". Teren: Nadleśnictwo Augustów, leśnictwo Sajenek, tereny gmin Płaska. Mapa z lokalizacją planowanej inwestycji wraz z obszarem oddziaływania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Usługę szczegółowego monitoringu przyrodniczego należy wykonać zgodnie z "Instrukcją do inwentaryzacji przyrodniczej przed realizacją inwestycji oraz do badań powtórnych po realizacji inwestycji realizowanej w ramach monitoringu szczegółowego w Projekcie pn. Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych", która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres prac do wykonania w ramach szczegółowego monitoringu przyrodniczego obejmuje trzy komponenty: a) botaniczny, b) batrachofaunistyczny, c) ornitologiczny. Prace zostały podzielony na 2 etapy: Etap I - inwentaryzacja przyrodnicza stanu początkowego - inwentaryzacja przyrodnicza przed realizacją inwestycji ma na celu określenie stanu początkowego, by po realizacji inwestycji móc ocenić jej wpływ na siedlisko oraz występujące na danym obszarze zbiorowiska roślinne i zgrupowania zwierząt. Etap inwentaryzacji obejmuje: a) wstępne oględziny terenu, przy zastosowaniu założeń z Instrukcji - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) przeprowadzenie badań terenowych dla poszczególnych komponentów, przy zastosowaniu założeń dla poszczególnych komponentów opisanych w ww. Instrukcji -Załącznik nr 2 do SIWZ;c) sporządzenie opracowania inwentaryzacyjnego, składającego się z części ogólnej oraz charakterystyk dotyczących poszczególnych komponentów, przy zastosowaniu. Instrukcji -Załącznik nr 2 do SIWZ. Etap II- badania powtórne po realizacji inwestycji- badanie powtórne po realizacji inwestycji, na które składają się;- pierwsze porealizacyjne badanie terenowe, wraz z opracowaniem podsumowującym (w wersji papierowej- 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD),-drugie porealizacyjne badanie terenowe, wraz z opracowaniem podsumowującym (w wersji papierowej- 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD),Badania porealizacyjne dotyczą tych samych komponentów co etap przedrealizacyjny.Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowanie końcowe wyników prac terenowych zawierające: a) zbiorcze zestawienie wyników z trzech lat badań oraz nanieść na mapie zbiorczo wszystkie transekty i punkty nasłuchowe, w jakich prowadzone były badania. Wykonawca powinien też dokonać całościowej analizy wyników badań odnosząc wyniki uzyskane z poszczególnych badań porealizacyjnych do stanu początkowego przed realizacją inwestycji; b) syntetyczne wnioski odnośnie realizacji danego zadania (dot. Retencji) i jego wpływu na poszczególne badane komponenty przyrodnicze danego obszaru (opis zmian, jakie zaszły na skutek realizacji inwestycji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu wykonania Przedmiotu Umowy tzn. rezygnacji z wykonania jednego badania porealizacyjnego. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie w takim przypadku pomniejszone o wartość nie wykonanej części Przedmiotu Umowy, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty może przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia miejsca wykonywania usługi oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna - po uprzednim kontakcie telefonicznym ze Specjalistą Nadleśnictwa Augustów.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy po podpisaniu umowy materiałów mapowych (potrzebnych warstw do wykonania zadania).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71313400-9


Dodatkowe kody CPV: 71350000-6, 71356000-8, 90700000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GOBIO Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
Email wykonawcy: m.miesikowski@gobio.pl
Adres pocztowy: ul. Bażyńskich 38/50
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferent uzyskał łącznie 100 pkt. Cena - 60 pkt, Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - 40 pkt.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.