Ogłoszenie z dnia 2019-02-06
Ogłoszenie nr 510023809-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.
Zarząd Powiatu w Rybniku: "Dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658876-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 27628517000000,
ul. 3 Maja
31,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4228300, e-mail
zp@starostwo.rybnik.pl, rp@starostwo.rybnik.pl, faks
32 4228658.
Adres strony internetowej (url): www.starostwo.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia , stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2018 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na oferowany sprzęt. W przypadku awarii nośnika danych, wykonawca dostarczy na swój koszt nowy identyczny nośnik, a uszkodzony zostanie w posiadaniu Zamawiającego. 6. Załącznik nr 1 może wskazywać dla niektórych urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w załączniku nr 1 , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tym załączniku, a także zachowania technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 8. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV - 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32422000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75140
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IL Sen IT Ilona Synowska-Guzy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89790
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: podwykonawstwo w zakresie szkolenia i wdrożenia UTM-u |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa i wdrożenie w sieci PGG nowych urządzeń Firewall Next Generation (wymiana w miejsce dotychczas eksploatowanych urządzeń PA 3220)
- Zapewnienie ochrony osób i mienia w roku 2026 w obu siedzibach Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku: Starym Ratuszu (przy ul. Rynek 18 , a także w Edukatorium Juliusz (przy ul. Klasztornej 11).
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup trzech samochodów towarowo-osobowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do przewozu pracowników oraz materiałów z podziałem na zadania
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne) oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja systemu FUDO poprzez przeniesienie licencji z appliance (klaster FUDO 3000) na serwery wirtualne wraz wzapewnienie wsparcia dla systemu przez okres 12 miesiecy lub dostarczenie i wdrożenie nowego systemu PAM (Privileged Access Management)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
- Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNA GMINA OCHOTNICA DOLNA Etap II
- Zakup sprzętu informatycznego: kontroler domeny, UPS z urządzeniem podtrzymującym zasilanie na potrzeby Urzędu Miasta Pionki
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby IMDiK PAN
- ,,Dostawa sprzętu informatycznego oraz multimedialnego na potrzeby Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie"
- Dostawa przełączników sieciowych i routerów
więcej: Elementy składowe sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





