Ogłoszenie z dnia 2020-02-10
Ogłoszenie nr 510023697-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.
Miasto Bielsk Podlaski: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W 2020 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638693-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 50658982000000,
ul. ul. Kopernika
1,
17-100
Bielsk Podlaski, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 73 18 100, e-mail
zp@bielsk-podlaski.pl, faks
0-85 73 18 150.
Adres strony internetowej (url): www.bielsk-podlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W 2020 ROKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Izp.271.43.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg miejskich w 2020 roku. 1) CZĘŚĆ 1 - REMONT DRÓG BITUMICZNYCH. Zakres robót: a) remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową standard II dla ruchu KR-3, na gorąco z recyklera lub otaczarki wraz z zacięciem asfaltu piłą mechaniczną i uprzątnięciem placu budowy - 150 ton, b) regulacja wysokościowa wpustów ulicznych typ ciężki - 5 szt., c) regulacja wysokościowa włazów studziennych - 5 szt., d) regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych - 10 szt. 2) CZĘŚĆ 2 - REMONT DRÓG GRUNTOWYCH. Planuje się 4-krotne profilowanie dróg w ciągu roku. Zakres robót: a) mechaniczne profilowanie dróg gruntowych wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 200.000,00 m2, b) mechaniczne profilowanie dróg gruntowych, lecz bez zagęszczenia walcem nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 100.000,00 m2, c) mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych, grunt III kat. gr. warstwy 25 cm wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 5.000,00 m2, d) wykonanie koryta w jezdni gr. III kat. na głębokości 0,3 m wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 5.000,00 m2, e) uzupełnienie ubytków w nawierzchni jezdni gruntowej pospółką wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem nadając spadki podłużne i poprzeczne - 900,00 m3 , f) wbudowanie kruszonego betonu w drogach gruntowych w wykonanym korycie jezdni o głębokości 0,3 m i frakcji do 35 mm - 1000,00 m3. 2. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, jeżeli w formularzu ofertowym wskaże czas reakcji krótszy od wymaganego. Wymagany czas reakcji dla CZĘŚCI 1 i 2 (od daty zgłoszenia np. fax, email lub telefonicznie) - 3 dni. 3. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących wykonania przedmiotowej usługi wymienionej w rozdz. III ust.1 SIWZ (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.1040 ze zm.). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w zakresie świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę, wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej usługi (art.29 ust. 3a ustawy PZP).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: REMONT DRÓG BITUMICZNYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe ,,MAKSBUD" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151536.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: REMONT DRÓG GRUNTOWYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
225000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299136.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa systemu sterowania do kotłów Pyrot 540 - powtórka II
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





