eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie - współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej - Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 510023530-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie - współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej - Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600368-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 75015199400000, ul. ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8641840 lub 73, e-mail rzecznik@op.pl, faks 468 641 871.
Adres strony internetowej (url): http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie - współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej - Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.04.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przyszkolnej infrastruktury sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie (dawniej: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sochaczewie) - istniejących boisk wielofunkcyjnych - m.in. poprzez budowę nowych 2 boisk o nawierzchni syntetycznej, spełniających wymagania w zakresie odporności na panujące w polskiej strefie klimatycznej warunki pogodowe - do piłki nożnej z trawy syntetycznej i do piłki ręcznej (koszykówki, siatkówki) z nawierzchnią poliuretanową. Zakres inwestycji działki o numerze ewidencyjnym 1916 przy ul. 15 Sierpnia 4 w Sochaczewie obejmuje: ? roboty przygotowawcze i wykonanie zaplecza budowy, ? roboty towarzyszące niezwiązane z robotami budowlanymi, składowanie materiałów, używanie sprzętu mechanicznego i transportowego, ochrona obiektu, szkolenia i instruktaż pracowników, ? roboty rozbiórkowe budynku gospodarczego, boiska asfaltowego, słupów oświetlenia wokół boiska, części ogrodzenia od strony cmentarza, ? roboty ziemne, korytowanie pod boisko wielofunkcyjne oraz chodniki, wymiana gruntu, ? wykopy pod instalacje sanitarne odwodnienia boiska, ? układanie warstwy podbudowy boiska i chodników, ? wykonanie fundamentów pod kotwy betonowe urządzeń, ? wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej, ? wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy, ? wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej, ? montaż urządzeń sportowych boiska, piłkochwytów, małej architektury oraz ogrodzenia od strony cmentarza. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - przedmiar robót, - szczegółowy kosztorys nakładczy (kosztorys ślepy, bez cen) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany i projekt wykonawczy. Warunki wykonawstwa: Wykonawca robót zawiera umowę na wykonanie przebudowy istniejącego boiska przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą opisaną w przedmiocie zamówienia, która musi być kompletna z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych. Wykonawca robót jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie cenowej wszystkie świadczenia (roboty) łącznie z uruchomieniem, uzyskaniem pozwoleń (jeżeli są wymagane), świadczeniami wstępnymi, pomocniczymi, dodatkowymi oraz dostawę materiałów i urządzeń oraz sprzętu, niezbędnych do prawidłowego wykonania i eksploatacji zamówionego dzieła nawet, jeżeli nie zostały one dokładnie opisane w zestawieniu świadczeń oraz sprawdzić we własnym zakresie dobór tych urządzeń i materiałów. Prace budowlane należy wykonać w zakresie określonym w dokumentacji budowlanej, książkach przedmiarów robót, zgodnie ze sztuką budowlaną wynikającą z zapisów w odpowiednich przepisach prawa oraz obowiązujących normach i technologią wykonania (określoną w opisie do projektu, w szczegółowych kosztorysach nakładczych i STWiORB). W ramach realizacji inwestycji należy również wykonać m.in. prace przygotowawcze, porządkowe, w tym zapewnić wywóz i utylizację zdemontowanych materiałów. Całość zadania należy zrealizować zgodnie z zapisami SIWZ (wraz z załącznikami), jak również zgodnie z zasadami bezpieczeństwa oraz ze sztuką budowlaną, określoną w odpowiednich przepisach prawa oraz obowiązujących normach. UWAGA: Podczas wykonywania robót ziemnych, korytowanie należy wykonywać etapowo. Po usunięciu warstwy podłoża grubości 25 cm. i ewentualnie kolejnych warstw o tej samej grubości należy każdorazowo zgłosić inspektorowi nadzoru inwestorskiego w celu wizualnej oceny. W przypadku oceny pozytywnej należy wykonać badania nośności gruntu również przy czynnym udziale inspektora nadzoru inwestorskiego. Uzyskanie wyników o wymaganych parametrach dla podłoży projektowanych nawierzchni sportowych, będzie równoznaczne z decyzją Zamawiającego o zaniechaniu dalszego korytowania z wymianą gruntu do projektowanej głębokości. W takim przypadku, na podstawie danych zawartych w szczegółowym kosztorysie ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę i stanowiącym integralną część złożonej oferty, Strony umowy określą wartość robót zaniechanych. W przypadku braku konieczności wykonania robót zamiennych, umówione wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót zaniechanych. Standardy jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlanym. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w zakresie rzeczowym i jakościowym zgodnym z technologią wykonania przedstawioną w dokumentacji budowlanej i książkach przedmiarów robót Warunki realizacji robót budowlanych: a) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na czynnym obiekcie (w trakcie roku szkolnego). W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę. c) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 roku, poz.701 z późn. zm.), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. d) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. e) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 - miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. Ostateczna długość okresu gwarancji wynikać będzie z propozycji złożonej w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45100000-8, 45233222-1, 45112710-5, 45200000-9, 45400000-1, 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1899069.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAD - BUD Wiesław Radziejowski
Email wykonawcy: biuro@radbudradom.pl
Adres pocztowy: ul, Kozienicka 88
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1327449.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1262160.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2069266.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.