eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojsławiceWYKONANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-GRAFICZNEJ oraz PROJEKTU WYKONAWCZEGO ARANŻACJI WNĘTRZA SYNAGOGI WRAZ Z PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM, OPRACOWANIE MERYTORYCZNE WYSTAWY STAŁEJ I SCENARIUSZA KONTENTU MULTIMEDIALNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-05

Ogłoszenie nr 510023192-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.

Gmina Wojsławice: WYKONANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-GRAFICZNEJ oraz PROJEKTU WYKONAWCZEGO ARANŻACJI WNĘTRZA SYNAGOGI WRAZ Z PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM, OPRACOWANIE MERYTORYCZNE WYSTAWY STAŁEJ I SCENARIUSZA KONTENTU MULTIMEDIALNEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633495-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wojsławice, Krajowy numer identyfikacyjny 11019798300000, ul. ul. Rynek 30, 22120 Wojsławice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 669 102, e-mail snizio@wojslawice.eurzad.eu, faks 825 669 102.
Adres strony internetowej (url): ugwojslawice.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-GRAFICZNEJ oraz PROJEKTU WYKONAWCZEGO ARANŻACJI WNĘTRZA SYNAGOGI WRAZ Z PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM, OPRACOWANIE MERYTORYCZNE WYSTAWY STAŁEJ I SCENARIUSZA KONTENTU MULTIMEDIALNEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOSR.271.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Wykonanie koncepcji architektoniczno-graficznej a po zaakceptowaniu jej przez Zleceniodawcę opracowanie projektu wykonawczego aranżacji wnętrza Synagogi wraz z programem funkcjonalno-użytkowym, opracowanie merytoryczne wystawy stałej i scenariusza kontentu multimedialnego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również nadzór autorski w trakcie realizacji aranżacji przez innego wykonawcę. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje następujące opracowania: 1) Projekt funkcjonalno- użytkowy przestrzeni wnętrz synagogi, zawierający opis funkcji pomieszczeń oraz ich graficzny podział. 2). Scenariusz merytoryczny wystawy wraz opracowaniem tekstów oraz pozyskaniem ilustracji na wystawę przekazany w formie zestawienia w tabeli. 3). Projekt architektoniczny wnętrz wystawy wraz z specyfikacją techniczną w formie tabelarycznych zestawień. 4). Specyfikacja materiałowa wnętrz ekspozycji, części edukacyjnej i wszystkich przestrzeni o charakterze użytkowym. 5). Projekt wykonawczy: architektoniczny, konstrukcyjny (jeśli będzie wymagany), elektryczny, oświetlenia. 6). Opracowanie graficzne wystawy - ilustracji oraz tekstów na wystawę i przygotowanie plików do produkcji 7). Scenariusz do kontentu multimedialnego (dźwięk i video) w formie tabelarycznych zestawień oraz graficznych story-boardów. 8). Powyższe elementy oprócz opisów, zestawień, przekrojów, rzutów architektonicznych, rozwinięć ścian, detali, powinny zawierać wizualizacje projektowanych przestrzeni. 1.3. Dokumentację należy przygotować w polskiej wersji językowej w następującej formie: a) wersja papierowa: - koncepcja wystawy - po 2 egz. - projekty wykonawcze - 4 egzemplarze, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac - 2 egzemplarze, - kosztorys inwestorski i przedmiar- 2 egzemplarze, b) wersja elektroniczna (edytowalnej i nieedytowalnej) na nośniku danych w 1 egzemplarzu: - dokumentacja projektowa w formie nieedytowalnej - pliki PDF, - wersja edytowalna wszystkich opracowań - pliki DWG, DOC/DOCX (i/lub inne po uzgodnieniu z Zamawiającym), - wersja edytowalna modelu 3D wystawy - pliki DWG, 3DS (i/lub inne po uzgodnieniu z Zamawiającym), - wizualizacje w formacie JPG, w tym przynajmniej 4 widoki perspektywiczne, wybrane przez Zamawiającego, jako pliki w formacie TIFF, w rozdzielczości 300 dpi i rozmiarze 2480 × 3500 px.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139559.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vostok Design Wojciech Gawinowski
Email wykonawcy: mg@vostok.design
Adres pocztowy: Ul. Syrokomli 7/2
Kod pocztowy: 30-102
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200999.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.