To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-05
Ogłoszenie nr 510022824-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Utrzymanie porządku i czystości, wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" na działkach będących własnością Kopalni"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501915-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683,
ul. Park Kingi
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail
maciej.trabka@kopalnia.pl, faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie porządku i czystości, wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" na działkach będących własnością Kopalni"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KSW/2019/IP/1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu porządku i czystości wraz z utrzymaniem zimowym, terenu wokół budynku szybu "Regis" na działkach będących własnością Kopalni o łącznej powierzchni 714 m2, w tym: a) powierzchnie utwardzone - 595 m2, b) tereny zielone - 119 m2. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia mapa graficzna terenu stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca w zobowiązany jest do: 1) zamiatania oraz zbierania ręcznego lub mechanicznego śmieci i nieczystości (odpadów organicznych i nieorganicznych np. błota, piasku, liści itp.) oraz ich wywozu na wysypisko, 2) usuwania i wywozu śniegu, błota pośniegowego, lodu (odśnieżania) chodników oraz terenu brukowanego w obrębie ogrodzenia szybu Regis, 3) usuwania sopli lodu zwisających z daszków zamontowanych nad drzwiami wejściowymi do budynku oraz oczyszczania korytek odwodnienia liniowego o długości 64 mb.), 4) opróżniania koszy na śmieci i wywozu śmieci (dotyczy koszy znajdujących się na terenie objętym przedmiotem umowy). Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wymienić worki foliowe w koszach przy każdym opróżnianiu kosza. 5) utrzymywania w czystości koszy na śmieci (dezynfekcja). 4. Usuwanie śmieci i nieczystości oraz ich wywóz powinien następować na bieżąco, tak aby teren, chodniki i wejścia do budynku były czyste i zadbane. 5. Częstotliwość wywozu śniegu i lodu zależy od obfitości opadów śniegu. Wywożenie śniegu winno następować na bieżąco, tak by śnieg, błoto pośniegowe oraz lód nie stanowiły przeszkody dla ruchu pieszego oraz kołowego, a także nie stanowiły zagrożenia dla drzew i krzewów. Ponadto wywożenie śniegu winno następować na tyle często, by topniejące masy śniegu nie powodowały wystąpienia szkód po stronie Zamawiającego (zalania budynków, podtopień itp.). 6. Częstotliwość posypywania piaskiem lub innym materiałem szorstkim niezawierającym soli zależy od obfitości opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi. Posypywanie winno następować na bieżąco, tak by umożliwić swobodny ruch pieszy oraz kołowy. 7. Piasek i mieszankę niezamarzającą do posypywania Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt. 8. Zamawiający nie dopuszcza magazynowania na własnym terenie materiałów przewidzianych do posypywania. 9. Świadczenie usług następować będzie każdego dnia tygodnia, także w niedzielę i święta, w czasie trwania ruchu turystycznego, tj. w okresie 01 IV-31 X w godzinach 6.00-22.00, w okresie zimowym w sposób ciągły, także nocą, tak by każdego dnia na godz. 6.00 teren był odśnieżony i bezpieczny. 10. Usługi objęte niniejszym zamówieniem powinny być wykonywane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla Zamawiającego oraz ruchu turystycznego. 11. Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, utrzymanie porządku i czystości na terenie objętym niniejszym zamówieniem lub na jego części, w czasie przygotowań i trwania imprez w kopalni, poza czasem trwania ruchu turystycznego. 12. Kontrola usług może być przeprowadzona przez Zamawiającego bez udziału Wykonawcy. Fakt przeprowadzenia kontroli udokumentowany zostanie odpowiednim protokołem, notatką służbową lub zostanie ujęty w "Dziennym arkuszu kontroli prac - utrzymanie porządku i czystości w budynku Szybu "Regis" oraz na terenie wokół budynku", stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 13. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywanym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego ich usunięcia. 14. Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia na sprzęt oraz zaplecza dla załogi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62160.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: p. Barbara Karpińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARPINEX" Karpińska Barbara
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69552.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w Gminie Turawa z podziałem na 6 części
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





