Ogłoszenie z dnia 2020-02-04
Ogłoszenie nr 510020131-N-2020 z dnia 04-02-2020 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Zakup wraz z dostawą środków, materiałów, sprzętu do utrzymania czystości oraz worków foliowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621566-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Szpitalna
1,
33-200
Dąbrowa Tarnowska, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
aigzoz@tarnow.home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zozdt.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą środków, materiałów, sprzętu do utrzymania czystości oraz worków foliowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):24/19/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wraz z dostawą środków, materiałów, sprzętu do utrzymania czystości oraz worków foliowych. Zamówienia publicznego udzielono w pakietach: Pakiet 2: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania Pakiet 4: Ręczniki papierowe składane, papier toaletowy, pojemniki Pakiet 5: Ręczniki papierowe w roli jednowarstwowe Pakiet 6: Ręczniki papierowe w roli dwuwarstwowe, pojemniki Pakiet 8: Worki z folii polietylenowej Pakiet 9: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 1 Pakiet 10: Środki do profesjonalnego mycia powierzchni kuchennych Pakiet 12: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33760000-5
Dodatkowe kody CPV: 39800000-0, 39224000-8, 18930000-7, 44613800-8, 39800000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki do mycia, czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) - Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26636.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20116.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki gospodarstwa domowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) - Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ręczniki papierowe składane, papier toaletowy, pojemniki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110386.90
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zefir Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117019.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Ręczniki papierowe w roli jednowarstwowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6732.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU Dafi, Adam Łobodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6022.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Ręczniki papierowe w roli dwuwarstwowe, pojemniki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13232.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU Dafi, Adam Łobodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14094.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Środki do maszynowego mycia naczyń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) - Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Worki z folii polietylenowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54205.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HELPLAST Hadasik i Wspólnicy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62594.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18730.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22798.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Środki do profesjonalnego mycia powierzchni kuchennych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5168.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4720.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Drobny sprzęt do sprzatania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) - Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1390.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1709.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smęgorzów IV etap
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
- Przeglądy techniczne oraz naprawy bieżące sprzętu, aparatury i urządzeń medycznych
- "Remont sanitariatów w budynku przy ul. Piłsudskiego 33 w Dąbrowie Tarnowskiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa drogi dla pieszych wraz z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej nr 1319K Szczucin - Radgoszcz w miejscowości Małec
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i higieny do Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
- Dostawa środków czystości, higieny i ochrony do NoOSG
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Miączynie w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Żłobka w Pysznicy"
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.