To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-03
Ogłoszenie nr 510019640-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.
Sąd Rejonowy w Tomaszowie Maz.: SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SĄDZIE REJONOWYM W TOMASZOWIE MAZ.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501837-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Tomaszowie Maz., Krajowy numer identyfikacyjny 32334100000000,
ul. ul.Prez. I. Mościckiego
9,
97-200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-44 7257511, e-mail
administracja@tomaszow-maz.s.r.gov.pl, faks
0-44 7257513.
Adres strony internetowej (url): http://www.tomaszow-maz.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SĄDZIE REJONOWYM W TOMASZOWIE MAZ.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Wn. nr 3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych oraz innych pomieszczeniach wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Maz. przy ul. Mościckiego 9 składającego się z przyziemia, parteru i dwóch pięter. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ok 4.496 m 2. 2. Mycie okien: - 225 szt. okien o łącznej powierzchni jednostronnej ok. 398 m2. 3. Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych budynku Sądu przynależących do nieruchomości położonej w Tomaszowie Maz. przy ul. Mościckiego 9 (drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki o łącznej pow. ok. 1.782 m2) wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym. 4. Zakres i godziny, w których zamówienie będzie wykonywane: a) pomieszczenia wewnętrzne o łącznej powierzchni ok. 4.496 m2 - codziennie, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 15 do 20, b) tereny zewnętrzne zgodnie z harmonogramem i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Usługa winna być wykonywana przy użyciu własnych środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych Wykonawcy. b) W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków zapachowych do toalet (w spreju i w żelu), zawieszek do WC, płynów do zmywania naczyń i gąbek-zmywaków kuchennych, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. c) Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia (wiadra, szczotki, odkurzacze, maszyny czyszczące, polerki, mopy, drabinki itp.) były sprawne i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami oraz w ilościach zapewniających właściwe wykonanie usługi. d) Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca będzie dostarczał materiały higieniczne w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia z wyłączeniem papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie, które zapewni Zamawiający. 6. Do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania czystości Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 4 pracowników. 7.Wykonawca przyjmując usługę do wykonania zobowiązuje się zarazem do przejęcia odpowiedzialności za: - przestrzeganie przez osoby sprzątające zasady zamykania pomieszczeń, w których aktualnie nie sprzątają, - zamykania otwartych okien, gaszenie świateł w chwili zakończenia pracy w sprzątanych pomieszczeniach, - wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania bądź nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia, - inne działania lub zaniechania pracowników świadczących usługę. 8. Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonywania pracy z należytą starannością określoną art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości, - zagwarantowania, że proces utrzymania czystości jest zgodny ze standardami i przepisami przewidzianymi dla tego typu usługi, - stosowania się do doraźnych poleceń osób reprezentujących Zamawiającego, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego siedziby, - dbałości o sprzątane pomieszczenia i znajdujące się w nich wyposażenie. 9. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy pracę osób uczestniczących przy realizacji zamówienia, wykonujących czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ). 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę) lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia jeżeli z ważnych względów, np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez osoby wskazane, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w SIWZ. 14. W celu prawidłowego oszacowania ceny ofertowej wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu świadczenia usługi. 15. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 200 000 zł. Kopię polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do dnia 29.02.2020 r. 16. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144780.49
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Top-Cleaner Monika Otręba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu jednorazowego
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4303E na odcinku od ul. Tkackiej do ul. Legionów w Tomaszowie Mazowieckim "
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4304E Żelechlinek - Czerniewice "
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.