eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-03

Ogłoszenie nr 510019572-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej: Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598639-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 24314786400000, ul. ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 07 700, e-mail zamowienia@mzzigk.bytom.pl, faks 32 42 07 701.
Adres strony internetowej (url): http://mzzigk.magistrat.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://mzzigk.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAIR.260.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Ciągnik oraz osprzęt mają być fabrycznie nowe lub używane zgodnie z sopz i spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego oraz być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz posiadać polskie świadectwa homologacji. 4. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być kompatybilne, tzn. ze sobą współdziałać i być przeznaczone do pracy wspólnej. Zamawiający nie dopuszcza aby, którykolwiek z elementów osprzętu wymagał dla kompatybilności dokonywania dodatkowych przyszłych przeróbek i modyfikacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt na teren zaplecza socjalno - technicznego Miejskiego Zarządu Zieleni i Gospodarki Komunalnej ul. Tarnogórska 1 a, 41-902 Bytom. 6. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulacje po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 7. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne. 8. Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego w trakcie trwania gwarancji. 9. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie lub mailem poprzez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 10. Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 11. Stan formalno - prawny: 1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, 2) pojazd posiadający polskie świadectwa homologacji, 3) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, 4) stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), 5) gwarancja, bez wyłączeń, na cały zakupiony sprzęt co najmniej 12 miesięcy - licząc od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym . 12. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty: 1) dokumenty gwarancyjne (dla każdego elementu), 2) fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, 3) co najmniej 2 komplety kluczy,, 4) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, 5) książka serwisowa w języku polskim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2


Dodatkowe kody CPV: 34390000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130081.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AGROMA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parkowa 36
Kod pocztowy: 42-622
Miejscowość: Świerklaniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159285
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.