To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-03
Ogłoszenie nr 510019572-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.
Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej: Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598639-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 24314786400000,
ul. ul. Smolenia
35,
41-902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 42 07 700, e-mail
zamowienia@mzzigk.bytom.pl, faks
32 42 07 701.
Adres strony internetowej (url): http://mzzigk.magistrat.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://mzzigk.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAIR.260.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Ciągnik oraz osprzęt mają być fabrycznie nowe lub używane zgodnie z sopz i spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego oraz być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz posiadać polskie świadectwa homologacji. 4. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być kompatybilne, tzn. ze sobą współdziałać i być przeznaczone do pracy wspólnej. Zamawiający nie dopuszcza aby, którykolwiek z elementów osprzętu wymagał dla kompatybilności dokonywania dodatkowych przyszłych przeróbek i modyfikacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt na teren zaplecza socjalno - technicznego Miejskiego Zarządu Zieleni i Gospodarki Komunalnej ul. Tarnogórska 1 a, 41-902 Bytom. 6. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulacje po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 7. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne. 8. Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego w trakcie trwania gwarancji. 9. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie lub mailem poprzez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 10. Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 11. Stan formalno - prawny: 1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, 2) pojazd posiadający polskie świadectwa homologacji, 3) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, 4) stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), 5) gwarancja, bez wyłączeń, na cały zakupiony sprzęt co najmniej 12 miesięcy - licząc od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym . 12. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty: 1) dokumenty gwarancyjne (dla każdego elementu), 2) fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, 3) co najmniej 2 komplety kluczy,, 4) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, 5) książka serwisowa w języku polskim.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 34390000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130081.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AGROMA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153750
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych wraz z pakietem MS Office i monitorami dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- "Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa rurociągu tłocznego w kierunku rzeki Wisły, modernizacja pompowni P4" wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (...)"
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Dostawa maszyn rolniczych do ZSCKR w Potoczku
- Zakup i dostawa zaopatrzenia w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych na potrzeby Związku Spółek Wodnych w Sierpcu
- Zakup ciągnika rolniczego dla JRP w Strykowie
- Dostawa używanego ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.