eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-1/WZŻ/2020"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-31

Ogłoszenie nr 510018993-N-2020 z dnia 31-01-2020 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-1/WZŻ/2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500146-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 54000016-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-1/WZŻ/2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP-1/WZŻ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.4.Miejsce dostaw: n/w żłobki mieszczące się na terenie miasta Wrocławia: 1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20; 2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33; 3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27; 4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25; 5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5; 6) filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45; 7) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1; 8) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9; 9) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6; 10) Żłobek Nr 9 - ul. Wrońskiego 13D 11) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; 12) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39; 13) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a; 14) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107; 15) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c; 16) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37; 17) żłobek Nr 16 - ul. Sygnałowa 23; i 18) Budynek administracji - ul. Fabryczna 15 (dostawy dotyczą asortymentu z tabeli nr 2 Formularza Asortymentowo-cenowego załącznika nr 2 do SIWZ). 2.5.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w Formularzu Asortymentowo-Cenowym załącznik nr 2 do SIWZ. Miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem 2.4. SIWZ. 2.6.Pozostałe informacje dotyczące miejsca dostaw przedmiotu zamówienia: 2.6.1.żłobek Nr 16 - ul. Sygnałowa 23; (planowane otwarcie nowopowstającego żłobka w miesiącu IX 2020). 2.7.Planowane przerwy wakacyjne w żłobkach w 2020 roku znajdują się w tabelce na następnej stronie SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. lub w przypadku wyczerpania kwoty umowy. 3.2. Szczegóły dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 357473.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
Email wykonawcy: blugel@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Stacha Świstackiego 5a
Kod pocztowy: 50-430
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 376006.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 376006.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394288.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin (częstotliwość) dostawy zamówionego asortymentu do żłobków Zamawiającego: Dostawy 5 razy w tygodniu do każdego żłobka w godzinach 6.30-13.00


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.