Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-01-31
Ogłoszenie nr 510018975-N-2020 z dnia 31-01-2020 r.
Gmina Grójec: Utrzymanie czystości ulic w Grójcu w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636698-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grójec, Krajowy numer identyfikacyjny 67022331000000,
ul. ul. Józefa Piłsudskiego
47,
05-600
Grójec, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 643 091, e-mail
urzad@grojecmiasto.pl, faks
486 642 103.
Adres strony internetowej (url): www.grojecmiasto.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości ulic w Grójcu w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.33.2019.KOI
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości ulic w Grójcu w 2020 r. polegające na: a.zamiataniu i usuwaniu odpadów z powierzchni 68 552 m², b.odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem 24 987 m² chodników w mieście wraz z przejściami dla pieszych, c.wykonaniu 150 odśnieżeń innych przejść dla pieszych, d.transporcie zebranych odpadów o masie 60 Mg do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Radomiu. 2.Wykonanie zamówienia polega na: a. zamiataniu i usuwaniu odpadów z chodników wraz z pasami zieleni, rabat, placów, zatok parkingowych i terenów zieleni na ulicach miasta zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. b. odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem powierzchni chodników i przejść dla pieszych przy ulicach wykazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy, w tym również w dni świąteczne w przypadku konieczności. c. odśnieżaniu przejść dla pieszych przy ulicach innych niż wykazane w załączniku nr 2 do wzoru umowy (150 odśnieżeń przejść po obu stronach ulicy), d. sprzątnięcie po sezonie zimowym 53 szt. pojemników przeznaczonych na piasek z solą, ich umycie konserwacja (naprawa, pomalowanie) i odwiezienie do bazy (miejsca wskazanego przez Zamawiającego), e. transporcie odpadów do Radomia zebranych z ulic w okresie trwania umowy, o masie 60 Mg. Szczegółowy zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami (załącznik nr 7 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90610000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92672.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAC-ROY s.c. Maciej Kaliński, Ireneusz Rejer
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99654.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce.
- F.261.1.2025 Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w miejscowości Szlembark i Obidowa
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach administrowanych przez Zarząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I, Część II, Część III
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





