eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoroszycePrzebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowice



Ogłoszenie z dnia 2020-01-30

Ogłoszenie nr 510018355-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.

Gmina Skoroszyce: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631669-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540273162-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skoroszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53141294100000, ul. ul. Powstańców Śląskich 17, 48-320 Skoroszyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4318505 w. 36, e-mail inwestycje@skoroszyce.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2019.IBK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Makowice (działka 265, 275/3,292, 313, 377, 400, 401/1, 403/1, 408 ) Przedmiotowe drogi gminne zlokalizowane są w miejscowości Makowice, planowane do przebudowy wchodzą w skała układu obsługującego przyległe tereny zabudowy zagrodowej oraz budownictwa jednorodzinnego. Odwodnienie dróg odbywa się powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem do rowów przydrożnych. Projektowane do przebudowy drogi gminne zlokalizowane są ma działkach: o dz. nr 275/3- droga wewnętrzna, długość do przebudowy - 0,130 km o dz. nr 292 - droga publiczna nr 104451 O, długość do przebudowy 0,120 km o dz. nr 313 - droga publiczna nr 104451 O, długość do przebudowy 0,149 km o dz. nr 265- droga wewnętrzna, długość do przebudowy - 0,124 km o dz. nr 400 - droga wewnętrzna, długość do przebudowy - 0,188 km o dz. nr 408 - droga publiczna nr 104450 O, długość do przebudowy 0,149 km o dz. nr 403/1 - droga publiczna nr 104450 O, długość do przebudowy 0,040 km o dz. nr 401/1 - droga publiczna nr 104451 O, długość do przebudowy 0,081 km o dz. nr 377 - droga publiczna nr 104450 O, długość do przebudowy 0,109 km Włączenie do dróg gminnych - przecięcie nawierzchni drogi gminnej polegającej na przebudowie i drogi gminnej istniejącej wyokrąglone łukami kołowymi o promieniu R = 5.00m 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe - roboty porządkowe (oczyszczenie terenu z gruzu, śmieci, itp.) 2) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - rozbiórka istniejącej nawierzchni tłuczniowej, żwirowej, bitumicznej, betonowej - rozbiórka obrzeży, krawężników i oporników drogowych rozbiórka zjazdów z betonu cementowego, betonowej kostki brukowej, bruku lub betonu - czyszczenie rowów z namułu i profilowanie skarp 3) Roboty główne - ustawienie krawężników betonowych ulicznych na ławie betonowej - wykonanie koryta pod konstrukcję na wierzchni drogi - wykonanie wjazdów z kostki betonowej - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 4) Warstwy technologiczne pod jezdnią i zjazdami Konstrukcja nawierzchni drogi - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, asfalt D 50/70 według PN-EN 13108-1:AC 11S, szerokość warstwy - 4,50 m - 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, asfalt D 50/70 według PN- EN 13108-1:AC 16W, szerokość warstwy 4,50 m - 20 cm podbudowy z mieszanki kr. łamanego o gr. 20 cm, (po zagęszczeniu) o uziarnieniu - 0/31,50 mm wg PN S 06102 (szerokość warstwy - 5,00) - 15 cm stabilizacja cementem z wytwórni C1,5/2,0 - opornik betonowy 15x25 na ;awie z betonu C 12/15 Konstrukcja zjazdów - warstwa ścieralna - kostka betonowa - kolor szary, typ starobruk o wymiarze 9x12, 12x12, 18x12 o grubości h+8,00 cm - 4cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 20 cm podbudowy z mieszanki kr. łamanego gr. 20 cm, (po zagęszczeniu) o uziarnieniu - 0/31,5 mm - 15 cm stabilizacja cementowa z wytwórni C1, 5/2,0 - opornik betonowy 15x25 na ławie z betonu C 12/15 5) Organizacja ruchu - opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem, wyniesienie, konserwacja w trakcie prowadzenia robót budowlanych, demontaż - wyniesienie organizacji ruchu docelowego zgodnie z zatwierdzonym projektem 6) Roboty towarzyszące - regulacja skrzynek zaworów wodociągowych. 7) Wykonanie robót z branży elektrycznej - usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej z obiektem inwestora na podstawie warunków technicznych usunięcia kolizji z dnia 31.12.2018 8) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 2) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 3) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 4) koszty dozoru budowy, 5) koszty wywozu odpadów, 6) opłaty za ewentualne zajęcie pasa drogowego, 7) przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego, 8) odszkodowania, 9) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (m.in. powierzchnia i długość wykonanych dróg, chodników, wjazdów, parkingów, sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przyłącza, ilości studni w podziale na średnice i inne) 10) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233320-8, 45233226-9, 45233290-8, 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 853331.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDBIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biurobudbis@o2.pl
Adres pocztowy: Konradowa 1A
Kod pocztowy: 48-303
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1049598.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1049598.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1565822.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.