eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówSukcesywne dostawy produktu leczniczego Velaglucerasum alfa w ramach programu lekowego



Ogłoszenie z dnia 2019-01-29

Ogłoszenie nr 510017825-N-2019 z dnia 29-01-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Sukcesywne dostawy produktu leczniczego Velaglucerasum alfa w ramach programu lekowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661063-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 910333036, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48542856200, e-mail poczta@szpitalradziejow.pl, faks +48542853701.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalradziejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy produktu leczniczego Velaglucerasum alfa w ramach programu lekowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-18/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy produktu leczniczego Velaglucerasum alfa w ramach programu lekowego do Apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Załącznik nr 2 do siwz - Przedmiot zamówienia - szczegółowy formularz cenowy zawiera szczegółowy opis i ilości produktu leczniczego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami, opisanymi w szczegółowym formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy Przedmiotu umowy od dnia 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. z zastrzeżeniem że umowa będzie realizowana do dnia 28 lutego 2019 r. a po tym dniu po uprzednim zakwalifikowaniu pacjenta przez Zespół Koordynacyjny ds. Chorób Ultrarzadkich do dalszego leczenia preparatem VPRIV w oparciu o okresowe zamówienia składane przez Zamawiającego na piśmie, faksem pocztą, elektroniczna w oparciu o okresowe zamówienia składane przez Zamawiającego na piśmie, faksem pocztą elektroniczna. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał ważne dokumenty dopuszczające produkt leczniczy do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego będącego przedmiotem zamówienia do obrotu oraz stosowania w podmiotach leczniczych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w treści zgodnej z załącznikiem nr 5 do siwz. 5. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy w rozdziale IV SIWZ. 6. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w trakcie trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie max. .......... roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, w godzinach 8:30 -14:00. 8. Termin płatności wynosi ........... dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury. 9. Okres stałości ceny - przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale IV - wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywne dostawy produktu leczniczego Velaglucerasum alfa w ramach programu lekowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 757218.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komtur Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy: zp@komtur.com
Adres pocztowy: Plac Farmacji 1
Kod pocztowy: 02-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 817795.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 817795.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 817795.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.