eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńKompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło



Ogłoszenie z dnia 2019-01-28

Ogłoszenie nr 510017614-N-2019 z dnia 28-01-2019 r.

Inter Broker sp z o.o.: Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658052-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500295564-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, powierzył przygotowanie i przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia brokerowi ubezpieczeniowemu, działającemu jako pełnomocnik zamawiającego:Inter-Broker spółka z o.o. ul. Żeglarska 31 87-100 Toruń NIP: 8791013031 REGON: 870315750 Zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej: nr 404/98 z dnia 02 lipca 1998 r., wydane przez Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń tel.: 56 658 42 60, faks: 56 658 42 61 e-mail: interbroker@interbroker.pl; strona internetowa: www.interbroker.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Asnyka 21, 62-600 Koło, Regon: 311095296, osoba do kontaktu: Jarosław Tkacz, tel.63 272 08 46
Miejski Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o., ul. Przesmyk 1 62-600 Koło, Regon: 310219626, osoba do kontaktu: Agata Antczak, tel.63 26 17 010
Miejski Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o., ul. Dąbska 40K, 62-600 Koło, Regon: 311601084, osoba do kontaktu: Henryk Janczak, tel.63 27 22 139
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Energetyczna 11, 62-600 Koło, Regon: 302220305, osoba do kontaktu: Krzysztof Sobczak, tel. 63 27 20 835


Informacje dodatkowe:
Faktyczny zamawiający: Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.,ul. Asnyka 21, 62-600 Koło, Regon: 311095296, NIP: 6661847328


I. 1) NAZWA I ADRES:

Inter Broker sp z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 87031575000000, ul. ul. Żeglarska 31, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 584 260, e-mail r.kozuchowski@interbroker.pl, faks 566 584 261.
Adres strony internetowej (url): www.interbroker.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1.Na podstawie art. 16 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienione wyżej podmioty wyznaczyły spośród siebie zamawiającego - Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz, w tym do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Spółki występujące wspólnie w postępowaniu zawarły porozumienie o współpracy. 3. Zgodnie z postanowieniami umów w sprawie wykonania zamówienia płatność składki ubezpieczeniowej za realizację zamówienia została rozdzielona na poszczególne objęte nim spółki, jednak podmiotem zobowiązanym wobec wykonawcy w pierwszej kolejności pozostaje zamawiający.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2054B/12/18PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery następujące części: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. Zakres zamówienia obejmuje: a) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - przedmiotów szklanych od stłuczenia, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. Zakres zamówienia obejmuje: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie Assistance, Część III: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych lub administrowanych przez Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp z o.o.. Zakres zamówienia obejmuje: a)ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: -od kradzieży z włamaniem i rabunku, - przedmiotów szklanych od stłuczenia, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Część IV: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515100-4, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66516400-4, 66516500-5, 66514110-0, 66512100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu złożona została jedna oferta, a jej cena przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Uniqa S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90974
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90974
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100564.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych lub administrowanych przez Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń InterRisk S.A., VIG
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 22
Kod pocztowy: 00-668
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50256.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50256.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54438
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hestii 1
Kod pocztowy: 81-731
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.