eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach



Og³oszenie z dnia 2019-01-28

Og³oszenie nr 510016963-N-2019 z dnia 28-01-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 660620-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500296901


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000308258, ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 723183366, e-mail e.przetargi@szpital2myslowice.pl, faks 323183362.
Adres strony internetowej (url): www.szpital2myslowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

Szp.2/NZ-271-15/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi okre¶lone wymagania sanitarne i techniczne. 2. Us³ugi w zakresie transportu musz± byæ wykonywane w sposób zabezpieczaj±cy potrzeby Zamawiaj±cego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmuj± w szczególno¶ci: 2.1. przewóz osób i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, 2.2. przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, 2.3. przewóz pacjentów po zakoñczonej hospitalizacji, 2.4. przewóz pacjentów na dalsze leczenie, 2.5. transport pacjentów bezpo¶rednio z oddzia³u i do oddzia³u (odbiór pacjenta z oddzia³u, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddzia³) 2.6. przewóz krwi i materia³ów krwiopochodnych, 2.7. transport materia³ów biologicznych do badañ oraz materia³ów do i ze sterylizacji, 2.8. transport administracyjny pracowników, dokumentacji, sprzêtu, materia³ów gospodarczych i budowlanych. 3. Us³ugi w zakresie transportu zosta³y podzielone na 6 zadañ ( czê¶ci) : 3.1. Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym. 3.2. Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark±. 3.3. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej. 3.4.Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. 3.5. Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych. 3.6. Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny. 4. W/w us³ugi zamawiane bêd± na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ciach wynikaj±cych z jego zmiennych, bie¿±cych potrzeb. Ilo¶ci te mog± ulegaæ zmniejszeniu lub zwiêkszeniu zale¿nie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie: 4.1.Pakiet nr 1 Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym- zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2017.2195 z pó¼n. zm.) -szacunkowa ilo¶æ - 9000 km, 500 godz. 4.2. Pakiet nr 2 Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark± -zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2017.2195 z pó¼n. zm.) - szacunkowa ilo¶æ 11000 km, 650 godz. 4.3.Pakiet nr 3 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej - szacunkowa ilo¶æ 1200 km,80 godz. 4.4.Pakiet nr 4 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym - szacunkowa ilo¶æ 17000 km,1200 godz. 4.5. Pakiet nr 5 Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych - szacunkowa ilo¶æ 480 przewozów 4.6. Pakiet nr 6 Transport materia³ów biologicznych do badañ - szacunkowa ilo¶æ 9800 km, 550 godz. z noszowym - transport sterylizacji, materia³ów do i ze sterylizacji, Transport administracyjny - szacunkowa ilo¶æ 610 km, 60 godz. - transport administracyjny

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 158590.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Sp. z o.o.
Email wykonawcy: spolka@uniabracka.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowo¶æ: Ruda ¦l±ska
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 173400.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 173400.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 173400.00
Waluta: z³

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark±

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 99492.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Sp. z o.o.
Email wykonawcy: spolka@uniabracka.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowo¶æ: Ruda ¦l±ska
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 106600.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 105500.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 106600.00
Waluta: z³

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 6057.60
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Sp. z o.o.
Email wykonawcy: spolka@uniabracka.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowo¶æ: Ruda ¦l±ska
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 7120.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 7080.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 7120.00
Waluta: z³

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 4

NAZWA: Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Uzasadnienie prawne uniewa¿nienia : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny najkorzystniejszej oferty Uzasadnienie faktyczne uniewa¿nienia : W przedmiotowym postêpowaniu w tej czê¶ci cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZÊ¦Æ NR: 5

NAZWA: Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 22046.60
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowa OMEGA Agnieszka Ignacyk
Email wykonawcy: agnieszka.i@icloud.com
Adres pocztowy: ul. Gra¿yny 6
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowo¶æ: Czêstochowa
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 26352.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 26352.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 48000.00
Waluta: z³

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 6

NAZWA: Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 57891.72
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADAMIG Adam Ignacyk
Email wykonawcy: omega3030@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Gra¿yny 6
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowo¶æ: Czêstochowa
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 53470.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 53470.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 80854.05
Waluta: z³

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.