Ogłoszenie z dnia 2019-01-25
Ogłoszenie nr 510016361-N-2019 z dnia 25-01-2019 r.
Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety: Pakiet nr 1 - okucia budowlane - załącznik nr 7 do SIWZ; Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - załącznik nr 8 do SIWZ;Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - załącznik nr 9 do SIWZ;Pakiet nr 4 - materiały budowlane - załącznik nr 10 do SIWZ;
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 649755-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 81119296000000,
ul. ul. Andrzeja Struga
29,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 784 750, e-mail
biuro@tbs.stargard.pl, faks
91 577 15 35.
Adres strony internetowej (url): www.tbs.stargard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot prawa handlowego spółka ze 100% udziałem Gminy-Miasta Stargard
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety: Pakiet nr 1 - okucia budowlane - załącznik nr 7 do SIWZ; Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - załącznik nr 8 do SIWZ;Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - załącznik nr 9 do SIWZ;Pakiet nr 4 - materiały budowlane - załącznik nr 10 do SIWZ;
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety: Pakiet nr 1 - okucia budowlane - załącznik nr 7 do SIWZ; Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - załącznik nr 8 do SIWZ;Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - załącznik nr 9 do SIWZ;Pakiet nr 4 - materiały budowlane - załącznik nr 10 do SIWZ;Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w załączniku nr 7, 8, 9,10 do SIWZ. Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 04. 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 ze zm.). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki, ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy będą prowadzone sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych przez cały okres objęty umową stosownie do potrzeb Zamawiającego. Przez pojęcie dostawy rozumie się dostawę towarów transportem Wykonawcy zgodnie ze składanym zamówieniem w terminie do 1 dnia roboczego liczonym od następnego dnia od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się do złożenia zamówienia do godz. 10.00 w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniami częściowymi całego asortymentu ilościowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 44220000-8, 44411000-4, 31680000-6, 44112200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - okucia budowlane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9945.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Handlowe "ELMET" w Goleniowie Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12232.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - artykuły saitarne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100361.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "Metalik" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123445.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet nr 3 - artykuły elektryczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36233.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Handlowe "ELMET" w Goleniowie Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44567.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pakiet nr 4 - materiały budowlane |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- "Dostawa wyposażenia do bazy magazynowej Gminy Pszczew na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej ",
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w budynku (tzw. Szpitol) na Placu Wolności 1 w Tworogu
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





