eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki"Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektuKształcenie zawodowe młodzieży na sześć!"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie nr 510016038-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach: "Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu: Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalengo Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620069-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 45109707100000, ul. ul. Tysiąclecia 15, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 716 27 38, e-mail sekretariat@zsmonki.pl, faks 85 716 27 38.
Adres strony internetowej (url): www.zsmonki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu: Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętów do nauki w zawodzie technik handlowiec, technik rolnik, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik handlowiec, mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych, rolnik dla potrzeb realizacji projektu "Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" . część I zamówienia: Doposażenie pracowni dydaktycznych: zakup komputerów i sprzętu elektronicznego,część II zamówienia: Doposażenie pracowni produkcji rolniczej i warsztatów szkolnych, część III zamówienia: Doposażenie pracowni szkolnych: oprogramowanie System precyzyjnego rolnictwa,część IV zamówienia: Doposażenie pracowni szkolnych: Sprzęt gastronomiczny oraz hotelarski,część V zamówienia: Doposażenie gospodarstwa szkolnego: altana/wiata.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30000000-9, 39162000-5, 39162100-6, 38652100-1, 31700000-3, 42652000-1, 32322000-6, 48000000-8, 38311000-8, 39522530-1, 39143110-0, 39220000-0, 39221000-7, 39711310-5, 39313000-9, 39142000-9, 45211320-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Doposażenie pracowni dydaktycznych: zakup komputerów i sprzętu elektronicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 18.11.2019r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 18.11.2019 r. do godz. 10.00 wpłynęła 1 oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 87 122,00 zł brutto. W trakcie badania oferty przez Komisję przetargową stwierdzono, że oferta złożona przez firmę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Wykonawca złożył ofertę na kwotę: 124 972,00 zł brutto. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny złożonej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Doposażenie pracowni produkcji rolniczej i warsztatów szkolnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 18.11.2019r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 18.11.2019r. do godz. 10.00 wpłynęła 1 oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 13 608,06 zł brutto. W trakcie badania oferty przez Komisję przetargową stwierdzono, że oferta złożona przez firmę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Wykonawca złożył ofertę na kwotę: 25 427,79 zł brutto. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny złożonej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Doposażenie pracowni dydaktycznych: tablica interaktywna z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mentor Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: edyta@mentorpolska.pl
Adres pocztowy: ul. Modra 26 71-220 Szczecin
Kod pocztowy: 71-220
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22252
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22252
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26198
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Doposażenie pracowni szkolnych: oprogramowanie System precyzyjnego rolnictwa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 18.11.2019r. Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymagał wniesienia wadium przed upływem terminu otwarcia ofert, tj. 18.11.2019r. godz. 10:15. Wadium od Wykonawcy, który złożył ofertę wpłynęło po terminie otwarcia ofert. Była to jedyna oferta, która wpłynęła na część IV zamówienia, w związku z tym Zamawiający unieważnia część IV postępowania.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Doposażenie pracowni szkolnych: oprogramowanie Branżowe symulacje biznesowe (licencja dożywotnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Doposażenie pracowni szkolnych: Sprzęt gastronomiczny oraz hotelarski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 18.11.2019r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 18.11.2019r. do godz. 10.00 wpłynęła 1 oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 36 014,40 zł brutto. W trakcie badania oferty przez Komisję przetargową stwierdzono, że oferta złożona przez firmę SWISSPOL LTD. Sp. z o.o., przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Wykonawca złożył ofertę na kwotę: 57 114,29 zł brutto. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny złożonej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Doposażenie gospodarstwa szkolnego: altana/wiata

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na część VII nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.