Ogłoszenie z dnia 2019-01-25
Ogłoszenie nr 510016002-N-2019 z dnia 25-01-2019 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie: Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658215-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200131,
ul. ul. Droga Męczenników Majdanka
12,
20325
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 463 191, e-mail
lublin@krus.gov.pl, faks
817 462 238.
Adres strony internetowej (url): http://www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0800-OP.261.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS. CZĘŚĆ 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr B do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z opisem jego właściwości, jednostką miary i ilości. PONADTO: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia dla Części 1 i 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu Części zamówienia, znajduje się w Rozdziale II - wzory umów. 3. Dla Części 1 i 2 - Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę asortyment był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ oraz został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowanym terminem dostawy do Zamawiającego. 4. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197000-6, 30199792-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150866
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro - Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185565.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36573.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro - Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44985.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów - 2 ZADANIA
- Zapewnienie dostępu do usług sportowych i rekreacyjnych w formie imiennych kart abonamentowych/karnetów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH I NAPRAW URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Dostawa urządzeń oświetleniowych, akcesoriów oraz kabli zasilających na potrzeby realizacji wydarzeń odbywających się w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie
- Dostawa wyposażenia niemedycznego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do wdrożenia Modelu Dostępnej Szkoły.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- DZP/19/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa papieru kserograficznego formatu A4, A5 i A3 na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.