eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-25

Ogłoszenie nr 510016002-N-2019 z dnia 25-01-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie: Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658215-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200131, ul. ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20325 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 463 191, e-mail lublin@krus.gov.pl, faks 817 462 238.
Adres strony internetowej (url): http://www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0800-OP.261.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS. CZĘŚĆ 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr B do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z opisem jego właściwości, jednostką miary i ilości. PONADTO: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia dla Części 1 i 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu Części zamówienia, znajduje się w Rozdziale II - wzory umów. 3. Dla Części 1 i 2 - Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę asortyment był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ oraz został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowanym terminem dostawy do Zamawiającego. 4. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2


Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197000-6, 30199792-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150866
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro - Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka jawna
Email wykonawcy: przetargi@biuroplus24.pl
Adres pocztowy: ul. Handlowa 4B
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185565.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185565.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201911.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36573.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro - Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka jawna
Email wykonawcy: przetargi@biuroplus24.pl
Adres pocztowy: ul. Handlowa 4b
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44985.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44985.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45514.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.