Ogłoszenie z dnia 2020-01-27
Ogłoszenie nr 510014930-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku: NA DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639308-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, Krajowy numer identyfikacyjny 67099777300000,
ul. ul. Śniadeckiego
2,
27-300
Lipsko, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 783 500, e-mail
1400081@zoz.org.pl, faks
483 783 663.
Adres strony internetowej (url): www.szpitallipsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/17/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ). 2. Ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %. 3.Dostawy sukcesywne średnio 3 razy w tygodniu na koszt i ryzyko Wykonawcy, własnym transportem według składanych zamówień telefonicznych do magazynu żywnościowego w dniu następnym po dniu złożenia zamówienia. 4.Produkty mleczne określone w poz. nr 11,12 (jogurty) muszą posiadać co najmniej 7-dniowy termin ważności licząc od dnia dostawy. 5. Dla masła ( pozycja nr 2 ) wymaga się co najmniej 10 dniowego terminu ważności, licząc od dnia dostawy 6.dotyczy pozycji 1 - Zamawiający bezwzględnie wymaga, żeby opakowania foliowe były mocne i szczelne - tj. aby dobrze zabezpieczały przed wyciekaniem mleka w czasie transportu i przechowywania, dotyczy pozycji 3 - Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby ser żółty dobrze się kroił na plastry (nie rozsypywał się i nie kleił podczas krojenia). Oferta zawierająca produkty seropodobne podlegać będzie odrzuceniu ! Nie spełnienie tych warunków może skutkować zerwaniem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15511100-4
Dodatkowe kody CPV: 15512100-2, 15542100-0, 15544000-3, 15551000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handolwa STARMLECZ Adam Tkaczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
203770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania "Wzmocnienie potencjału ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Lipsko"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa gazu propan-butan 34.000 litrów do celów grzewczych
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary - Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach
- Dostawa artykułów mleczarskich i margaryny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Oddziałów Przedszkolnych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich 22.BLT w Malborku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Jemielnicy w 2026r.
więcej: Mleko pasteryzowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





