Ogłoszenie z dnia 2019-01-23
Ogłoszenie nr 510014628-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Wykonanie pokrycia dachu oraz budowa platformy na guano w obiekcie kościoła pw. św. Wojciecha Biskupa i Męczennika w Szczawnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienia realizowane jest w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: "Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce" realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie w ramach działania 2.4. oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 654150-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500293183-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Bartłomiej Kruszyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Radcy Prawnego Bartłomiej Kruszyński ul. Bliska 1a/1, 43-316 Bielsko-Biała Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com REGON: 243431460 NIP: 679 30 58 172
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000,
ul. Mogilska
25,
31-542
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 619 81 20, 619 81 21, e-mail
izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, faks
12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): http://krakow.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie pokrycia dachu oraz budowa platformy na guano w obiekcie kościoła pw. św. Wojciecha Biskupa i Męczennika w Szczawnicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP.082.12.46.2018.MW.PWi
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: "Wykonanie pokrycia dachu oraz budowa platformy na guano w obiekcie kościoła pw. św. Wojciecha Biskupa i Męczennika w Szczawnicy". 2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane związane z wymianą istniejącego pokrycia dachu budynku kościoła z blachy stalowej ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej wraz z orynnowaniem, wymianę deskowania dachu oraz oczyszczenie i impregnację całej więźby dachowej, wymianę instalacji odgromowej na miedzianą, wymianę okuć na elewacjach, odmalowanie elementów drewnianych w poziomie połaci dachowych oraz okiennic wieży, roboty murarsko-tynkarskie poprawiające uszkodzone fragmenty gzymsu podokapowego, w kościele p.w. Św. Wojciecha Biskupa i Męczennika w Szczawnicy - obiekt zabytkowy wpisany do rejestru zabytków. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest wykonać platformę na guano nietoperzy w przestrzeni strychowej nad prezbiterium oraz docieplenie sklepienia z wełny mineralnej nad całością obiektu. Właścicielem wskazanego obiektu jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Wojciecha w Szczawnicy (ul. Jana Wiktora 1a, 34-460 Szczawnica), w imieniu której działa Ksiądz Proboszcz Tomasz Kudroń. 3. Realizowane roboty budowlane podlegać będą nadzorowi przyrodniczemu, który wykonywać będzie podmiot upoważniony przez Zamawiającego. 4. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 8 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dokumentacje projektowe, przedmiary robót i STWiOR. 5. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Termin przeprowadzenia wizji należy uzgodnić z gospodarzem (Inwestorem) obiektu - z Księdzem Proboszczem Tomaszem Kudroń, a w razie trudności w skontaktowaniu się prosimy dzwonić pod numer telefonu Zamawiającego. 7. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową, 2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3) przedmiarem robót, 4) z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami wspólnymi Unii Europejskiej, a w dalszej kolejności normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. 8. Roboty budowlane realizowane będą ponadto zgodnie z warunkami zawartymi w: 1) decyzji z dnia 12 kwietnia 2018 roku, nr 332/18 Starosty Nowotarskiego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachu oraz budową platformy na guano w obiekcie kościoła p.w. św. Wojciecha B.M. w Szczawnicy w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: "Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce" na dz. nr ewid. 1461/7 w Szczawnicy, Obręb 1 (jednostka ewidencyjna: 121102_4 Szczawnica Miasto, obręb: 0001 Obręb 1); 2) postanowieniu z dnia 6 marca 2018 roku Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr OZNT.5183.48.2018.AP uzgadniającym zamierzenie inwestycyjne polegające na przeprowadzeniu remontu budynku kościoła pw. Św. Wojciecha zlokalizowanego na dz. ewid. Nr 1461/7 przy ul. Jana Wiktora w Szczawnicy. 9. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót; 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki remontowanego obiektu oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren; 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz; 4) zabezpieczyć na własny koszt pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy. 10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 30 ust. 4 ustawy pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SIWZ i w załączonej dokumentacji, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne STWiORB. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, opisaną na wstępie niniejszego podpunktu 12 procedurę stosuje się odpowiednio. 11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie Umowy. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane, takie jak: betonowanie, brukowanie, wykonywanie prac ciesielskich, wykonywanie prac dekarskich, malowanie, montowanie, instalowanie, murowanie, operowanie urządzeń i sprzętu, kładzenie posadzek i płytek, spawanie, tynkowanie oraz zbrojenie, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45210000-2, 45261000-4, 45320000-6, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
781776.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU BLACHMAN Robert Dudek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
994135.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa drogi gminnej ul. Czerwieńskiego w granicach istniejącego pasa drogowego w zakresie budowy zatoki postojowej oraz przebudowy drogi dla pieszych (...)
- ZP.28.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych i źródeł światła
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla budowy placu zabaw przy ul. Wawelskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług na telefonię stacjonarną i komórkową
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.