Ogłoszenie z dnia 2019-01-23
Ogłoszenie nr 510014610-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach: Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Kozienicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Kozienicach, Konkurs nr RPMA.04.02.00-IP.01-14-076/18, Projekt nr RPMA.04.02.00-14-a907/18
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651097-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
brak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Krajowy numer identyfikacyjny 67014645000000,
ul. al. gen. Wł. Sikorskiego
10,
26900
Kozienice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 382 87 73, e-mail
p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl, faks
48 614 81 39.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalkozienice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Kozienicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Nr sprawy: 21/PN/ND.ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów wykonawczych oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.:" Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Kozienicach" w ramach programu RPO 4.2 Efektywność energetyczna typ projektu - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w ramach realizacji projektu pn.: "Kompleksowa termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Kozienicach" Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Opracowanie niezbędnych projektów wykonawczych dla wszystkich poniższych zakresów realizowanych prac; 3.1.1. Dla budynku A i B: 3.1.1.1. Ocieplenie stropodachu; 3.1.1.2. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 3.1.1.3.Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej; 3.1.1.4. Instalacja powietrznej pompy ciepła na cele c.w.u.; 3.1.1.5. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED wraz z systemem zarzadzania energią; 3.1.1.6. Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z systemem zarządzania energią o mocy 19,8 kW; 3.1.2. Budynek Z: 3.1.2.1. Ocieplenie stropodachu; 3.1.2.2. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 3.1.2.3. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej; 3.1.2.4. Instalacja powietrznej pompy ciepła na cele c.w.u.; 3.1.2.5. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED wraz z systemem zarzadzania energią; 3.1.2.6. Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z systemem zarządzania energią o mocy 19,8 kW; 3.2.1.Opracowanie programu edukacyjnego w standardzie projektu badawczo-rozwojowego pn. " Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Kozienicach" Opracowane materiały dydaktyczne zostaną użyte dla przeprowadzenia szkoleń edukacyjnych, dotyczących praktycznego wymiaru ekologicznego na przykładzie przeprowadzonej realizacji oraz promujący działania prowadzące do oszczędności energii w czasie eksploatacji obiektu. Program edukacyjny musi uzyskać pozytywną opinie jednostki naukowej, posiadającej pozytywną ocenę programową Polskiej Komisji Akredytacyjnej na kierunku związanym zakresem przedmiotu Zamówienia. 3.3.1.Szczegółowy zakres robót budowlanych dla przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji przetargowej będącej załącznikiem nr 9 do niniejszego postępowania; 3.4.1.Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania robót, których jakość wykonania, oprócz potwierdzenia odbiorów przez inspektorów nadzoru i Zamawiającego, będzie potwierdzona dokumentem z przeprowadzonego audytu po realizacyjnego potwierdzającego uzyskanie wymaganych wskaźników energetycznych określonych w załączniku nr. 8 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że powyższy audyt wykonany będzie przez zewnętrzną niezależną jednostkę wskazaną przez Zamawiającego. W przypadku nieuzyskania wymaganych wskaźników Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów audytu oraz kosztów związanych z utratą dofinansowania. Zamawiający informuje, że z tego tytułu w pierwszej kolejności potrąci kwoty utraconych korzyści z należności wykonawcy a w pozostałym zakresie będzie uprawniony do skorzystania z zabezpieczenia należytego wykonania oraz usunięcia wad i usterek na co wykonawca wyraża zgodę; 3.5.1.Zamawiający wymaga aby jakość oferowanych modułów fotowoltaicznych na każdym etapie produkcji była potwierdzona przez kontrolę wymaganą procedurami ISO 9001 oraz 14001. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty aktualne certyfikaty wydane dla producenta modułów fotowoltaicznych oraz dokumenty potwierdzające że moduły fotowoltaiczne spełniały poniższe wymagania, które zostaną potwierdzone przeprowadzonymi badaniami przez akredytowane laboratorium w zakresie minimum: 3.5.1.1. wytrzymałości na obciążenie wiatrem i śniegiem 8000 Pa 3.5.1.2. wytrzymałością na uderzenie kuli gradowej o średnicy min. 50mm z prędkością min.110 km/h; 3.6.1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie, zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71221000-3
Dodatkowe kody CPV: 71223000-7, 71340000-3, 45215140-0, 45300000-0, 45330000-0, 09331200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3880650.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Top Energy S.A. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3880650.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- "Wzmocnienie ochrony Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kozienice" - zakup generatora wraz z jego wdrożeniem
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Błażowa
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





