eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysowa-ZdrójZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2019 OBEJMUJEZadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę" Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej" w ilości 140 ton na rok 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510014039-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej: ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2019 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę" Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej" w ilości 140 ton na rok 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500241-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej, Krajowy numer identyfikacyjny 9537700000, ul. Hańczowa 80, 38316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 532 004, e-mail zsr-hanczowa@pro.onet.pl, faks 1 835 320 004.
Adres strony internetowej (url): www.zsr-hanczowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szkoła

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2019 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę" Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej" w ilości 140 ton na rok 2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w szacunkowej ilości ok. 140 ton w 2019 roku. a)Sukcesywna dostawa środkami własnymi Wykonawcy pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości 140 ton, zgodnie z wymaganiami normy DIN PLUS z trociny mieszanej z drewna liściastego i iglastego (Załącznik nr 1). Nie dopuszcza się dostaw pelletu z zawartością trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp. Pellet zawierający dodatek trocin z płyt stolarskich MDF, paneli podłogowych itp. nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego i pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. b) Dowóz bezpośrednio do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy, samochodem z HDS c) Wymagania dotyczące jakości pelletu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ d) Minimalna jednorazowa ilość powyżej 10 ton jednorazowo w BIG-BAG o ciężarze 1000 kg (1 tona), wyłożonych folią od wewnątrz w celu zapobiegnięcia dostarczenia się wilgoci. e) Podana ilość pelletu w załączniku nr 1 jest szacunkowa i może ulec zmianie w czasie realizacji umowy (w górę) f) Czas realizacji zamówienia do 5 dni od złożenia dyspozycji. g) Dostawy mogą być realizowane w godzinach pracy szkoły od godz. 730 - 1530 h) Płatność realizowana przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury za zamówioną jednorazowo ilość pelletu. i) Produkt musi posiadać świadectwo jakości producenta dołączone do każdej dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115718.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU KOMAX, Kotulak Bogdan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hankówka 28,
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115718.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115718.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140343.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.