eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaSprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18 na potrzeby zasilania lokali i obiektów w 2019 i 2020 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510013961-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze: Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18 na potrzeby zasilania lokali i obiektów w 2019 i 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641576-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze, Krajowy numer identyfikacyjny 18096546200000, ul. ul. Świętej Barbary 18, 37220 Kańczuga, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 642 38 58, e-mail zgk.spzoo@op.pl, faks 16 642 38 58.
Adres strony internetowej (url): www.zgk-kanczuga.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgk-kanczuga.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot o którym mowa w art 3 ust 1 pkt 3 - Komunalna spółka prawa hadlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18 na potrzeby zasilania lokali i obiektów w 2019 i 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.ZGK.4.2018.JT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18 na potrzeby zasilania obiektów 2019 i 2020 r wymienionych w Zał. nr 1A, 1B do SIWZ, o łącznym szacunkowym wolumenie 1 252 086 kWh w tym energia rozliczana: Całodobowa w grupie taryfowej C11 - 678 248 kWh, w grupie taryfowej C12A 357 454 kWh, w grupie taryfowej C12B -19 272 kWh, w grupie taryfowej C23 - 197 112 kWh okresie dostaw od 01.01.2019 do 31.12.2020 roku na zasadach określonych w ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 ( Dz. U. z 2017 r. , poz. 220 ze zm.), oraz wydanym na jej podstawie aktach wykonawczych, taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A, Lublin. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, w tym w szczególności: zgłoszenia do OSD nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej. W przypadku zmiany sprzedawcy, proces ten nie może wpłynąć na ciągłość energii elektrycznej. Obecne umowy wygasaja z dniem 31.12.2018. Dostarczanie energii elektrycznej będzie się odbywało na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży oraz zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne ( t.j. Dz.U z 2012 roku nr 1059 ze zmianami) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostarczane energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. Przewidywane zużycie energii elektrycznej ma charakter szacunkowy oraz służy do porównania ofert. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty przyjmą wskazane wartości stawek dla całego okresu realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na wzorze umowy udostępnionej przez Wykonawcę. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego, najpóźniej na dzień podpisania umowy z Zamawiającym. Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. punkty poboru opisane zostały w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 440000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót SA,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koźmiana 1
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 542103.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 542103.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 569978.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.