Ogłoszenie z dnia 2020-01-23
Ogłoszenie nr 510013433-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
Gmina Stryków: "ŚWIADCZENIE USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BRATOSZEWICACH - KONTYNUACJA USŁUGI"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620822-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000,
ul. ul. Kościuszki
27,
95-010
Stryków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 198 002, e-mail
strykow@strykow.pl, faks
427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strykow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ŚWIADCZENIE USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BRATOSZEWICACH - KONTYNUACJA USŁUGI"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.55.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach". W dniu 19 marca 2019 roku Gmina Stryków zawarła umowę z poprzednim wykonawcą wybranym w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach" W dniu 28 marca 2019 roku Gmina Stryków podpisała umowę z wykonawcą wybranym w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach"3 (w ramach postępowania opublikowanego na stronie BIP Zamawiającego zamieszczono dokumentację projektową realizowanej inwestycji, nad którą będzie sprawowany nadzór). W dniu 25 września 2019 roku Gmina Stryków została zmuszona wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę z wykonawcą nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach". Mając na względzie powyższe oraz fakt konieczności zapewnienia niezbędnego nadzoru nad realizowaną inwestycją, która ma charakter priorytetowy dla Gminy Stryków zarówno ze względów finansowych, jak i społecznych, Zamawiający zdecydował o konieczności udzielenia zamówienia na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.), art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz art. 6a tejże ustawy. Termin aktualnie sprawowanego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach wynosi: nie dłużej niż 60 dni - jest to okres potrzebny do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego i podpisania umowy z nowym wykonawcą (przy jednoczesnym uwzględnieniu innych zadań realizowanych przez Zamawiającego). Sumując, efektem niniejszego postępowania będzie udzielenie trzeciego zamówienia publicznego na kontynuację nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach". Aktualny stopień zaawansowania robót budowlanych został określony w załączniku nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w czasie trwania przetargu nieograniczonego prace będą realizowane w sposób ciągły. 2. Usługę należy realizować w takim czasie, aby zapewniona była skuteczność nadzoru. Pełen zakres realizacji zadania inwestycyjnego objętego nadzorem określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ dla zadania pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Bratoszewicach", dostępna na stronie internetowej:www.bip.strykow.pl w zakładce "Przetargi 2019". 3. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowej inwestycji tj. zapewni nadzór inwestorski we wszystkich specjalnościach określonych w ramach zadania: a) koordynatorem nadzoru inwestorskiego, musi być osoba spełniająca wymagania określone w § 9 ust. 2 a) siwz. b) inspektorzy nadzoru inwestorskiego robót branżowych - osoby spełniające wymagania określone w § 9 ust. 2 b) i c) siwz. 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z koordynowaniem prac inspektorów poszczególnych branż, profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania i obejmuje w szczególności: a) wszystkie czynności i obowiązki przewidziane dla inspektora nadzoru na gruncie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy. b) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, c) udział w protokolarnym przejęciu obowiązków inspektora nadzoru nad realizowaną inwestycją, d) współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz z Wykonawcami poszczególnych kontraktów, e) nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót budowlanych z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem rzeczowo-finansowym, pozwoleniem na budowę, decyzją środowiskową i pozwoleniem wodnoprawnym wydanymi dla realizowanej inwestycji, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia niezatwierdzonych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania, g) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji oczyszczalni ścieków, h) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami zamawiającego, i) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi, j) żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową, k) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, l) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach częściowych i technicznych. Minimalna ilość pobytów/wizytacji/kontroli na terenie budowy wynosi jeden raz w tygodniu w czasie trwania robót. m) kontrolę protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur, n) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty - na wniosek Zamawiającego, o) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę robót i rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, p) weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych, finansowych i protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, q) inicjowanie i udział w naradach budowy i komisjach technicznych, oraz sporządzanie i przekazanie w terminie do 5 dni Zamawiającemu protokołów z narad, r) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów, s) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, t) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, u) opiniowanie - w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej, v) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania, rozruchu technologicznym i przekazaniu obiektu do użytkowania, w) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, x) sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania inwestycyjnego, y) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, z) ścisła współpraca z Zamawiającym i udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót. aa) udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów. bb) dokumentowanie w tym w formie fotograficznej realizacji zadania, w szczególności robót zanikających i podlegających zakryciu. 5. Oznaczenie wg CPV: 71.24.70.00 -1 - nadzór nad robotami budowlanymi. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Usługa musi zostać wykonana z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, przy dołożeniu należytej staranności w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem właściwej organizacji pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
217000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PILAMIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
217000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pilamis Spółka z o.o., Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.