Ogłoszenie z dnia 2020-01-23
Ogłoszenie nr 510013422-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni,
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632291-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 28303320000000,
ul. ul. Grabowo
2,
81-265
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 7810120, 7820124 w. 55, 38, e-mail
sekretariat@mopsgdynia.pl, faks
058 7820124 w. 38.
Adres strony internetowej (url): www.mopsgdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni,
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPS.DZP.322.3.29/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (dalej zwanych produktami) na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.: 1. Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Generała Maczka 1, 2. Gdyński Ośrodek Wsparcia ul. Bosmańska 32A, 3. Administracja ul. Grabowo 2, 4. Zespół ds. Rozwoju Pomocy Społecznej ul. Grabowo 2, 5. Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, ul. Filomatów 2, 6. Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48, 7. Zespół Doradztwa i Aktywizacji ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Chrzanowskiego 14/2, 8. Zespołu ds. Intensywnej Pracy Socjalnej z Rodziną, ul. Wolności 11, 9. Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Grabowo 2, 10. Centrum Wsparcia Seniora, ul. Grabowo 2, 11. Zespół ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Władysława IV 43, 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianych produktów oraz miejsce dostawy. Termin realizacji każdorazowej dostawy liczony jest od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia zamawianych artykułów, stanowiących przedmiot poszczególnego zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, określony ilością dni - z zastrzeżeniem, że nie może być dłuższy niż 3 dni robocze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54989.17
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA MARIT Julita Laga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62796.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa pięciu stacji monitorowania do latarni morskich LM wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II Urzędu Morskiego w Gdyni
- Kompleksowa obsługa cateringowa w siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na zadania.
- Zagospodarowanie terenu zieleni przy Al. 17 Grudnia w Gdyni
- wyceny nieruchomości w roku 2026
- Zakup usług kremacji zwłok i szczątków ludzkich
- Dostawa technicznych środków materiałowych do systemów nawigacyjnych eksploatowanych na jednostkach pływających MW RP
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 Przasnysz w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ulicy Kruczej 32.
- Dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola w Tworogu w terminie do 31.12. 2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznegow Świętoszówce w 2026 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.