eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągBezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w KM PSP w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-22

Ogłoszenie nr 510012910-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w KM PSP w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634195-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 17081807100000, ul. Generała Józefa Bema 17, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48556413000, +48556413002, e-mail 01.elblag@kwpsp.olsztyn.pl, 02.elblag@kwpsp.olsztyn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.straz.elblag.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w KM PSP w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MT.2370.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w KM PSP w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych. Część 1 i 2 zamówienia: Przedmiot główny: CPV: 09100000-0 - Paliwa Dodatkowe przedmioty: CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa CPV: 09134100-8 - Olej napędowy Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w KM PSP w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne części, tj.: Część 1 zamówienia: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu oraz JRG nr 1 i JRG nr 2 w Elblągu. Część 2 zamówienia: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w JRG nr 3 w Pasłęku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w zakresie przedstawionych części zamówienia. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia i oddzielenie na Część 2 zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Asortyment i szacunkowa ilość paliw planowana do zakupu w okresie trwania umowy wyniesie około: dla Części 1 zamówienia: - olej napędowy ON (B7) - 24 800 litrów - benzyna bezołowiowa Pb95 (E5) - 4 400 litrów dla Części 2 zamówienia: - olej napędowy ON (B7) - 7 600 litrów - benzyna bezołowiowa Pb95 (E5) - 2 300 litrów Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy paliwa o jakości zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie przepisami a w szczególności paliwo musi spełniać wymagania określone między innymi w: a. normach obowiązujących w Unii Europejskiej, tj. m.in. w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 98/70/WE z 13.10.1998 r. w sprawie jakości benzyny i paliw do silników diesla, b. rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), c. Polskich Normach: PN-EN 228+A1:2017-06 dla benzyny bezołowiowej oraz PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego 3) Zakup paliw realizowany będzie bezgotówkowo za pomocą elektronicznego systemu kart paliwowych, sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca wyda bezpłatnie Zamawiającemu ww. karty, wystawiając je na poszczególne samochody Zamawiającego z podaniem ich numeru rejestracyjnego oraz wyda również karty na okaziciela. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów wraz z odpowiednimi danymi niezbędnymi do wydania ww. kart niezwłocznie po zawarciu umowy w przedmiocie niniejszego zamówienia. Każda karta paliwowa musi być zabezpieczona indywidualnym, poufnym kodem PIN. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu przez Zamawiającego faksem pisma o konieczności zablokowania karty lub dokonaniu zgłoszenia telefonicznego na wskazane przez Wykonawcę odpowiednie numery telefonów, dostępne całą dobę 7 dni w tygodniu. Zgłoszenie będzie uważać się za dokonane w momencie, gdy doszło do połączenia ze wskazanym przez Wykonawcę numerem lub prawidłowo nadano informację pisemną faksem. Od momentu zgłoszenia o zaginięciu karty paliwowej przez Zamawiającego odpowiedzialność za użycie jej przez osoby niepowołane i wynikłe z tego tytułu szkody, obciąża Wykonawcę. Wykonawca zapewni również bezpłatne wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. Zamawiający wskazuje obecnie potrzebę wydania dla część 1 zamówienia: 29 kart (w tym 3 karty na okaziciela) a dla część 2 zamówienia: 7 kart ( w tym 1 na okaziciela). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego lub numer rejestracyjny samochodu. Wykonawca zapewni bezpłatne wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych, zniszczonych, zablokowanych lub nieprawidłowo funkcjonujących. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania ww. kart Zamawiającemu bez zbędnej zwłoki, co dotyczy także kart wydawanych po raz pierwszy. W przypadku opóźnienia w wydaniu kart paliwowych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający uprawniony będzie do zakupu paliwa na zasadach określonych w § 3 i § 7 ust. 3 umowy na podstawie faktur jednostkowych. 4) Wykonawca musi dysponować na terenie Polski siecią publicznych stacji paliw płynnych zaopatrzonych w paliwa będące przedmiotem zamówienia, które muszą umożliwiać tankowanie samochodów osobowych i ciężarowych. Zakup paliw dokonywany będzie na stacjach paliw sieci Wykonawcy na terenie kraju z tym, że z uwagi na liczne tankowania wynikające z konieczności zapewnienia pełnej gotowości operacyjnej w jednostkach macierzystych Zamawiającego, co najmniej jedna stacji paliw musi znajdować się: dla Części 1 zamówienia: w obrębie granic administracyjnych miasta Elbląg i w odległość nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego w Elblągu przy ul. Gen. J. Bema 17 dla Części 2 zamówienia: w obrębie granic administracyjnych miasta Pasłęk w odległość nie większej niż 5 km od siedziby JRG nr 3 w Pasłęku przy ul. Bohaterów Westerplatte 9A. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa na swoich stacjach paliw przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w przedmiocie niniejszego zamówienia, przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, pełen wykaz stacji paliw będących w jego dyspozycji na terenie Polski, z podaniem ich danych adresowych. 5) Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów, polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu z danymi na karcie. 6) Zakup paliwa rozliczany będzie dwa razy w miesiącu za okres od 1 do 15 i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień rozliczanego miesiąca. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: - adres stacji paliw lub numer i miejscowość stacji paliw, - datę i czas transakcji, - numer rejestracyjny pojazdu, - ilość i rodzaj zakupionego paliwa, - cenę jednostkową zakupionego paliwa, - łączną wartość zakupu po rabacie, - imię i nazwisko osoby tankującej paliwo. 7) Wykonawca będzie prowadził ewidencję, o której mowa powyżej w ppkt 6 w systemie elektronicznym z wykorzystaniem kart paliwowych wydanych Zamawiającemu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostawy. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na dostawy podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu oraz JRG nr 1 i JRG nr 2 w Elblągu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123508.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOTOS Paliwa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lotospaliwa.pl
Adres pocztowy: ul. Elbląska 135
Kod pocztowy: 80-718
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152356.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152356.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152356.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w JRG nr 3 w Pasłęku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42907.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOTOS Paliwa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lotospaliwa.pl
Adres pocztowy: ul. Elbląska 135
Kod pocztowy: 80-718
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53635.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53635.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53635.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.