Ogłoszenie z dnia 2020-01-22
Ogłoszenie nr 510012518-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KUCHENNYCH, MEDYCZNYCH ORAZ NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE DO MIEJSC DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633119-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 02150908400000,
ul. Saperska
2,
59-726
Świętoszów, woj.
brak, państwo
Polska, tel.
261 68 62 80, e-mail
43wog.szp@ron.mil.pl, faks
261 68 62 80.
Adres strony internetowej (url): http://43wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KUCHENNYCH, MEDYCZNYCH ORAZ NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE DO MIEJSC DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):117/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i transporcie odpadów kuchennych, medycznych oraz niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do miejsc dalszego zagospodarowania. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3A -3F do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części).Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3A - 3F do SIWZ, odpowiednio do części) oraz w projekcie umowy stanowiącym złącznik nr 6A - 6F do SIWZ, odpowiednio do części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90524000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: odbiór i transport odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 oraz odpadów - olejów i tłuszczy jadalnych o kodzie 20 01 25. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
321200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. CHEM MIX, Ewa Beata Dziub
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
346896.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: odbiór i transport odpadów medycznych do miejsc dalszego zagospodarowania. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 16.12.2019 roku o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 Pzp. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak ważnych ofert, a tym samym brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do miejsc dalszego zagospodarowania. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 16.12.2019 roku o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 Pzp. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak ważnych ofert, a tym samym brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: odbiór i transport odpadów o kodzie 10 01 01 (żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów) do miejsc dalszego zagospodarowania. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 16 grudnia 2019 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 16 grudnia 2019 r. do godz. 09:30 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 65 707,20 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o. ul. Robocza 40, 61-517 Poznań, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 132 678,00 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: odbiór i transport odpadów o kodzie 17 01 07 (zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia) do miejsc dalszego zagospodarowania. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15200.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16416.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: odbiór i transport odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) do miejsc dalszego zagospodarowania. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12420.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Naprawa polowego sprzętu kwaterunkowego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zakup wraz z transportem i wniesieniem leków, testów panelowych
- Remont schodów zewnętrznych przy boisku sportowym w kompleksie 3015 w Bolesławcu;
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (2) Usługa sukcesywnego odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 20 01 10 - Odzież i 20 01 11 - Tekstylia.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2026 roku
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Czarna Białostocka pochodzących z posesji niezamieszkałych i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Moskorzew"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Rutka-Tartak.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.