To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-21
Ogłoszenie nr 510012159-N-2020 z dnia 21-01-2020 r.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE
PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503127-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14609900500000,
ul. Siennicka
17,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 758 56 11, e-mail
sekretariat@sp4mm.edu.pl, faks
25 758 56 11.
Adres strony internetowej (url): http://sp4mm.szkolnastrona.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła podstawowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 22.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Część 1 - Warzywa, owoce świeże i jaja (CPV - 03221000-6, 03212100-1, 15300000-1) Część 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-0
Dodatkowe kody CPV: 15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: warzywa, owoce świeże i jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Bukat" Hurtownia Owoców i Warzyw Grzegorz Bukato
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60488.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup leków i produktów farmaceutycznych
- Remont Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 142
- Remont budynków nr 1 i nr 2 w kompleksie K - 1023 w Mińsku Mazowieckim
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 35 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkoli w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2025 R. DO 31.12.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.