eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Powierzenie zadań użyteczności publicznej, w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami gminnymi, w okresie od dnia 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-16

Ogłoszenie nr 510010217-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.

Gmina Twardogóra: Powierzenie zadań użyteczności publicznej, w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami gminnymi, w okresie od dnia 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Twardogóra, Krajowy numer identyfikacyjny 93193482200000, ul. ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 158 251, e-mail ratusz@twardogora.pl, faks 713 158 142.
Adres strony internetowej (url): www.twardogora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Powierzenie zadań użyteczności publicznej, w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami gminnymi, w okresie od dnia 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

realizację czynności polegających w szczególności na: 1)bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie cmentarzy komunalnych położonych: w Twardogórze przy ul. Wrocławskiej oraz w Goszczu przy ul. Asnyka, zwanych dalej "cmentarzem" lub "cmentarzami", a w szczególności, na wykonywaniu prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni, grabieniu i usuwaniu opadłych liści, koszeniu trawy, pielęgnacji żywopłotów (cięciu i odchwaszczaniu z częstotliwością zapewniającą ich estetyczny wygląd), odchwaszczaniu alejek głównych - wykonywaniu okresowych przeglądów stanu sanitarnego drzew i krzewów na cmentarzach komunalnych i dokonywaniu cięć sanitarnych oraz przedkładanie Gminie pisemnej informacji o drzewach i krzewach stwarzających zagrożenie dla ludzi i pomników, 2)systematycznym sprzątaniu alejek cmentarnych, zamiataniu w okresie letnim, odśnieżaniu i posypywaniu materiałem uszorstniającym w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych oraz zabezpieczeniu przed śliskością ciągów komunikacyjnych, 3)utrzymaniu właściwych warunków sanitarnych w kaplicy i toalecie WC, systematycznym oczyszczaniu punktów czerpania wody, 4)zapewnieniu prawidłowego gromadzenia i wywozu odpadów stałych z częstotliwością dostosowana do potrzeb, w szczególności: wyposażenia terenów cmentarzy w odpowiednią ilość kontenerów do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymaniu tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz regularnym wywozie śmieci, 5)wyposażeniu kaplicy w niezbędną ilość gaśnic, konserwacji tablic ogłoszeniowych ustawionych przy głównych wejściach cmentarzy, zawierających: a)adres zarządzającego - Spółki - wraz z telefonem kontaktowym, b)regulamin cmentarza, c)aktualny cennik opłat za usługi cmentarne, który umieszczony jest również na stronie internetowej Spółki, 6)przedkładaniu Gminie propozycji cennika opłat cmentarnych do ustalenia przez Burmistrza Miasta i Gminy w Twardogórze oraz sporządzania projektu regulaminu świadczenia usług cmentarnych i jego zmian. 7)prowadzeniu dokumentacji obiektów budowlanych położonych na nieruchomości cmentarnej, w tym książek eksploatacji tych obiektów, 8)utrzymaniu należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji, w tym wykonywaniu bieżących napraw i konserwacji instalacji, urządzeń i wyposażenia kaplicy oraz bieżącej naprawie ogrodzenia terenu cmentarzy i alejek, 9)ustalaniu terminów i warunków pogrzebów oraz udostępnianiu kaplicy organizatorom pogrzebów, 10)wytyczaniu nowych miejsc do pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, 11)sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z cmentarzy przez inne podmioty wykonujące usługi na terenie cmentarzy z uwzględnieniem ich równego traktowania, 12)nadzorowaniu prac firm usługowych, tzw. zakładów pogrzebowych i kamieniarskich w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami oraz w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz, ziemia powinny być usuwane przez firmy usługowe), 13)otwieraniu i zmykaniu bram cmentarnych dla konduktów pogrzebowych i firm kamieniarskich, 14)przekazywaniu na bieżąco informacji do Gminy dotyczących należnych opłat za korzystanie z cmentarzy (opłat cmentarnych), stanowiących dochód Gminy, 15)prowadzeniu odpowiedniej ewidencji księgowej pozwalającej w sposób czytelny sprawdzić prawidłowość wysokości wpłat oraz przekazywaniu na żądanie Gminy informacji dotyczących pobranych opłat za korzystanie z cmentarza, 16)sporządzaniu każdorazowo na żądanie Gminy sprawozdań o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych, 17)przestrzeganiu obowiązującego regulaminu cmentarza oraz egzekwowaniu jego postanowień wobec osób korzystających z cmentarzy, 18)świadczeniu usług związanych z grzebaniem zmarłych i pobieraniu za te usługi opłat stanowiących przychody Spółki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98371000-4


Dodatkowe kody CPV: 98371111-5, 98371000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18860.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamównia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zadania obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia należą do zadań własnym Gminy. Gmina jako Zamawiający działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) udziela zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie może być udzielone Wykonawcy tj. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki: o a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; o b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę; o c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.