eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › "Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 468

1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 6844010, (14) 6844020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d4792d-057c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055897/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa przewozowa uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Złotej i Bochni.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01d4792d-057c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach określonych w pkt 3.3.6 SWZ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@iwkowa.pl (za wyjątkiem składania ofert i wycofania ofert).
Pkt. 3.3. 6 SWZ brzmi następująco: "W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, w szczególności: awaria, brak działania Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@iwkowa.pl (za
wyjątkiem składania ofert i wycofania ofert). "

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert i wycofania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia. 3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. 5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, w szczególności: awaria, brak działania Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@iwkowa.pl (za wyjątkiem składania ofert i wycofania ofert).
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe”. 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 11.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl) w zakładce „Zgłoś problem”. Szczegóły zostały opisane w pkt 3. SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Wójt Gminy Iwkowa, z siedzibą 32- 861 Iwkowa 468, tel. 14 68 44 010, 14 68 44 020, email: gmina@iwkowa.pl
• Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest przez adres email: rodo@iwkowa.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa do SOSW w Złotej i OSW w Bochni” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. ;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -c.d. w kolejnej sekcji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia i zakres rzeczowy dla części nr 1:
a) świadczenie usługi przewozowej uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2024/2025, tj.:
- dowóz uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych miejsc przystankowych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Iwkowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Złotej, 32-859 Złota 292.
Przewidywana trasa przewozu: Iwkowa, Połom Mały, Złota (kurs poranny).
- odwóz uczniów niepełnosprawnych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Złotej, 32-859 Złota 292 na teren gminy Iwkowa do wyznaczonych miejsc przystankowych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Iwkowa.
Przewidywana trasa przewozu: Złota, Połom Mały, Iwkowa (kurs popołudniowy),
b) szacowana ilość dowożonych i odwożonych uczniów – 5.
Liczba przewożonych uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia.
c) długość trasy przejazdu (dowozu i odwozu) od poniedziałku do piątku wynosi –
ok. 90 km/dziennie,
d) szacowana ilość dni nauki w okresie realizacji zamówienia wynosi 188 dni,
e) Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów
w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu
do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
do pojazdu. Opieka może być sprawowana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowo osoba ta musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Do obowiązków opiekuna należy w szczególności:
- opieka, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa podczas przewozu uczniów z miejsc zamieszkania do odpowiedniego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego oraz w drodze powrotnej, podczas każdego przewozu,
- zapewnienie pomocy uczniom przy bezpiecznym wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu,
- odbieranie uczniów od rodziców/opiekunów prawnych i zaprowadzenie do pojazdu, a następnie z pojazdu do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, gdzie ucznia należy przekazać pod opiekę nauczyciela lub innej osoby wyznaczonej przez dany Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
- po zakończonych zajęciach - odbiór ucznia z danego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, zaprowadzenie do pojazdu oraz po odwiezieniu przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych. Zabrania się przekazywania uczniów osobom nieupoważnionym.
f) Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż opiekun i kierowca wykonujący czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane.
g) usługa realizowana będzie na podstawie harmonogramu przewozu uczniów, zwanego dalej „harmonogramem” ustalonego w dniu podpisania umowy.
Kurs poranny musi być realizowany tak, aby dotrzeć na zajęcia na godzinę ok. 8:00 .
Kurs powrotny po zajęciach – będzie uzgodniony z Ośrodkiem, realizowany będzie w godz. ok. 14:00 -15:00 .
Harmonogram określać będzie w szczególności: przebieg trasy, miejsca przystankowe, szczegółowe godziny odjazdu i przyjazdu, ilość uczniów, imię i nazwisko uczniów, adres zamieszkania uczniów, telefon kontaktowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącej zmiany harmonogramu przewozu uczniów.
h) Wymagania dotyczące pojazdów:
- pojazd musi być przystosowany do przewozu uczniów niepełnosprawnych i dopuszczony do ruchu , zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 5 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera oraz sprawne ogrzewanie i klimatyzację całej przestrzeni pasażerskiej,
- wyposażenie pojazdu oraz miejsc ucznia w urządzenia muszą być zgodne z właściwymi warunkami technicznymi, spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określonymi w obowiązujących przepisach w tym zakresie,
- oznakowania pojazdu na czas przejazdu z uczniami niepełnosprawnymi stosownie
do charakteru świadczonych usług, tj. że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy, spełniający określone wymagania,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdom odpowiednich opon (letnie/zimowe/wielosezonowe),
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pojazdu w pełnej sprawności technicznej i czystości, w okresie zimowym pojazd musi być ogrzewany, na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg,
- zapewnienie łączności telefonicznej,
- W przypadku konieczności czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy, Wykonawcy przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia pojazdu zastępczego posiadającego parametry techniczne nie gorsze niż pojazd podstawowy. Wprowadzenie pojazdu zastępczego wymagać będzie złożenia pisemnego wniosku, uzasadniającego konieczność jego wprowadzenia oraz musi zawierać w szczególności następujące dane pojazdu: nazwę, numer rejestracyjny zastępczego pojazdu samochodowego,
- Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy zobowiązany jest (oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu) do posiadania umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą, niż kwota wynagrodzenia określonego w umowie,
- w okresie realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy NNW pojazdu samochodowego z minimalną sumą ubezpieczenia na pasażera w wysokości 10.000,00 złotych,
- Wykonawca potwierdza, iż przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność oraz zwalnia Zamawiającego z odpowiedzialności związanej z wszelkimi roszczeniami skierowanymi wobec Zamawiającego, dotyczącymi jakichkolwiek zaistniałych szkód, kosztów i wydatków związanych bezpośrednio lub pośrednio z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy, powstałych w szczególności w wyniku:
1) uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała, włącznie ze skutkiem śmiertelnym i długotrwałą chorobą którejkolwiek z osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
2) utraty lub uszkodzenia majątku Wykonawcy oraz osób przez niego zatrudnionych,
3) utraty lub uszkodzenia majątku osób trzecich, uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała włącznie ze skutkiem śmiertelnym, długotrwałą chorobą osób trzecich.
- Wykonawca zobligowany jest do utrzymania ważnych polis ubezpieczeniowych, przez cały okres obowiązywania umowy.
- Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest przedstawić kopię polis ubezpieczeniowych oraz potwierdzenie terminowego opłacania składek, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego wezwania do ich przedłożenia.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia doraźnych kontroli wykonywanych przewozów w szczególności: punktualności przewozów, zgodności pojazdu realizującego przewóz uczniów niepełnosprawnych, osób pełniących funkcję kierowcy oraz opiekuna z postanowieniami zawartej umowy oraz ważności polis OC i NNW, badań technicznych pojazdu. Zamawiający w każdym czasie ma prawo zlecić sprawdzenie stanu technicznego pojazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:

K = Kc + Kr + Kp , gdzie:

K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
Kc – punkty uzyskane w kryterium: Cena (łączna cena zamówienia brutto)
Kr – punkty uzyskane w kryterium: Rok produkcji pojazdu
Kp – punkty uzyskane w kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
Szczegóły zostały opisane w pkt 17. SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia i zakres rzeczowy dla części nr 2:
a) świadczenie usługi przewozowej uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem
opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2024/2025, tj.:
- dowóz uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych miejsc przystankowych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Iwkowa do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 67.
Przewidywana trasa przewozu: Wojakowa – Bochnia (kurs poranny).
- odwóz uczniów niepełnosprawnych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 67 .
Przewidywana trasa przewozu: Bochnia - Wojakowa (kurs popołudniowy).
b) szacowana ilość dowożonych i odwożonych uczniów – 1.
Liczba przewożonych uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia.
c) długość trasy przejazdu (dowozu i odwozu) od poniedziałku do piątku wynosi –
ok. 110 km/dziennie.
d) szacowana ilość dni nauki w okresie realizacji zamówienia wynosi 188 dni,
e) Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów
w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu
do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
do pojazdu. Opieka może być sprawowana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowo osoba ta musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Do obowiązków opiekuna należy w szczególności:
- opieka, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa podczas przewozu uczniów z miejsc zamieszkania do odpowiedniego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego oraz w drodze powrotnej, podczas każdego przewozu,
- zapewnienie pomocy uczniom przy bezpiecznym wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu,
- odbieranie uczniów od rodziców/opiekunów prawnych i zaprowadzenie do pojazdu, a następnie z pojazdu do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, gdzie ucznia należy przekazać pod opiekę nauczyciela lub innej osoby wyznaczonej przez dany Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
- po zakończonych zajęciach - odbiór ucznia z danego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, zaprowadzenie do pojazdu oraz po odwiezieniu przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych. Zabrania się przekazywania uczniów osobom nieupoważnionym.
f) Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż opiekun i kierowca wykonujący czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane.
g) usługa realizowana będzie na podstawie harmonogramu przewozu uczniów, zwanego dalej „harmonogramem” ustalonego w dniu podpisania umowy.
Kurs poranny będzie realizowany tak, aby dotrzeć na zajęcia na godzinę ok. 8:00 .
Kurs powrotny po zajęciach – będzie uzgodniony z Ośrodkiem, realizowany będzie w godz. ok. 14:00 - 15:00 .
Harmonogram określać będzie w szczególności: przebieg trasy, miejsca przystankowe, szczegółowe godziny odjazdu i przyjazdu, ilość uczniów, imię i nazwisko uczniów, adres zamieszkania uczniów, telefon kontaktowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącej zmiany harmonogramu przewozu uczniów.
h) Wymagania dotyczące pojazdów:
- pojazd musi być przystosowany do przewozu uczniów niepełnosprawnych i dopuszczony do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 1 miejsce siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera oraz sprawne ogrzewanie i klimatyzację całej przestrzeni pasażerskiej,
- wyposażenie pojazdu oraz miejsc ucznia w urządzenia muszą być zgodne z właściwymi warunkami technicznymi, spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określonymi w obowiązujących przepisach w tym zakresie,
- oznakowania pojazdu na czas przejazdu z uczniami niepełnosprawnymi stosownie
do charakteru świadczonych usług, tj. że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy, spełniający określone wymagania,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdom odpowiednich opon (letnie/zimowe/wielosezonowe),
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pojazdu w pełnej sprawności technicznej i czystości, w okresie zimowym pojazd musi być ogrzewany, na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg,
- zapewnienie łączności telefonicznej,
- W przypadku konieczności czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy, Wykonawcy przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia pojazdu zastępczego posiadającego parametry techniczne nie gorsze niż pojazd podstawowy. Wprowadzenie pojazdu zastępczego wymagać będzie złożenia pisemnego wniosku, uzasadniającego konieczność jego wprowadzenia oraz musi zawierać w szczególności następujące dane pojazdu: nazwę, numer rejestracyjny zastępczego pojazdu samochodowego,
- Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy zobowiązany jest (oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu) do posiadania umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą, niż kwota wynagrodzenia określonego w umowie,
- w okresie realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy NNW pojazdu samochodowego z minimalną sumą ubezpieczenia na pasażera w wysokości 10.000,00 złotych,
- Wykonawca potwierdza, iż przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność oraz zwalnia Zamawiającego z odpowiedzialności związanej z wszelkimi roszczeniami skierowanymi wobec Zamawiającego, dotyczącymi jakichkolwiek zaistniałych szkód, kosztów i wydatków związanych bezpośrednio lub pośrednio z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy, powstałych w szczególności w wyniku:
4) uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała, włącznie ze skutkiem śmiertelnym i długotrwałą chorobą którejkolwiek z osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
5) utraty lub uszkodzenia majątku Wykonawcy oraz osób przez niego zatrudnionych,
6) utraty lub uszkodzenia majątku osób trzecich, uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała włącznie ze skutkiem śmiertelnym, długotrwałą chorobą osób trzecich.
- Wykonawca zobligowany jest do utrzymania ważnych polis ubezpieczeniowych, przez cały okres obowiązywania umowy.
- Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest przedstawić kopię polis ubezpieczeniowych oraz potwierdzenie terminowego opłacania składek, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego wezwania do ich przedłożenia.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia doraźnych kontroli wykonywanych przewozów w szczególności: punktualności przewozów, zgodności pojazdu realizującego przewóz uczniów niepełnosprawnych, osób pełniących funkcję kierowcy oraz opiekuna z postanowieniami zawartej umowy oraz ważności polis OC i NNW, badań technicznych pojazdu. Zamawiający w każdym czasie ma prawo zlecić sprawdzenie stanu technicznego pojazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:

K = Kc + Kr + Kp , gdzie:

K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
Kc – punkty uzyskane w kryterium: Cena (łączna cena zamówienia brutto)
Kr – punkty uzyskane w kryterium: Rok produkcji pojazdu
Kp – punkty uzyskane w kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
Szczegóły zostały opisane w pkt 17. SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tj. posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy o transporcie drogowym.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania licencji/zezwolenia.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych lub/i ośrodków szkolno-wychowawczych lub/i przedszkoli lub/i szkół lub/i innych placówek oświatowych trwającą minimum pięć miesięcy w sposób ciągły w ramach jednej umowy.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać, co najmniej jeden wykonawca.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).

b) Zamawiający, w zakresie posiadania urządzeń technicznych (pojazdów) uzna warunek
za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
- dla części nr 1 zamówienia: dysponuje co najmniej jednym pojazdem dostosowanym do przewozu uczniów niepełnosprawnych, zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SWZ, posiadającym co najmniej 5 miejsc siedzących (nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna).
- dla części nr 2 zamówienia: dysponuje co najmniej jednym pojazdem dostosowanym do przewozu uczniów niepełnosprawnych, zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SWZ, posiadającym co najmniej 1 miejsce siedzące (nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna).

W przypadku złożenia oferty na obydwie części zamówienia, Wykonawca winien dysponować
odrębnymi pojazdami spełniającymi w/w wymagania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
2. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania tj. oświadczenia dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy o transporcie drogowym.
2. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7A do SWZ (dotyczy części nr 1 zamówienia) i Załącznik nr 7B do SWZ (dotyczy części nr 2 zamówienia).
3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzający ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) Formularz ofertowy - zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 13.13.1 – 13.13.14 SWZ.
b) Formularz cenowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ (niezłożenie wskazanego załącznika spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy, jako niezgodnej z warunkami SWZ).
c) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
e) Jeżeli dotyczy: Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
f) Jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo/a do podpisania oferty oraz oświadczeń i dokumentów składanych w niniejszym postępowaniu w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę lub osoba podpisująca ofertę podpisem elektronicznym ujawniona jest w KRS lub CEDiG (lub odpowiednio innym rejestrze) i jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy.
g) Jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

UWAGA do pkt 13.13.15 lit. f) i g) SWZ
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. 2020 poz. 1192 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
h) Jeżeli dotyczy: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych zgodnie z wymaganiami pkt 8.8.11 – 8.8.12 SWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
i) Jeżeli dotyczy: Oświadczenie wykonawców składających ofertę wspólną – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców. 2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
3.Wykonawcy wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. b)są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 8.8.5 a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane przez Wykonawcę w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie określonej w zdaniu poprzedzającym a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym reguluje Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, dokumenty wymienione w pkt 9.9.1 SWZ., tj.
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) oraz
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ).
6.Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa pkt 7 SWZ. 8.Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.8.1. SWZ Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w pkt 9 SWZ w sposób i w trybie tam określonym przy czym warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie natomiast brak podstaw wykluczenia powinien wykazać osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dodatkowo wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp., w tym art. 455 ust. 1 i ust. 2 tej ustawy oraz niniejszą Umową. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy (rozpoczęcia lub zakończenia terminu realizacji umowy) z uwagi na:1) siłę wyższą mającą charakter zewnętrzny, niemożliwy do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności: wojnę, strajk, siły przyrody, nadzwyczajną sytuację gospodarczą, COVID–19 lub inne choroby zakaźne oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, a także w przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego, 2)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 3)zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności wynikających z czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty.3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2)rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji, przy czym gwarantowany zakres świadczeń stron 1% łącznej ceny zamówienia brutto , o którym mowa w§ 5 ust. 2 umowy.4.Zmiany wykorzystywanego środka transportu, w szczególności: stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego w zależności od ilości uczniów, w przypadku czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi, kradzieży pojazdu, stanu technicznego pojazdu.5.Zamawiający przewiduje zmianę harmonogramu przewozu uczniów w szczególności w następujących przypadkach: 1)zmiany trasy, miejsc przystankowych, szczegółowych godzin odjazdu i przyjazdu–w zależności od ilości uczniów, rzeczywistych warunków drogowych; 2)zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości przewożonych uczniów w trakcie roku szkolnego (na co Zamawiający nie ma wpływu), nie wpływa na zmianę wynagrodzenia dla Wykonawcy.3) zmiany wykazu ośrodków szkolno-wychowawczych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu; 4) zmiany przewidzianej ilości kilometrów – w zależności od trasy, liczby ośrodków szkolno – wychowawczych, liczby uczniów; 5) zmiany przewidzianej liczby dni dowozu – np. z powodu strajku nauczycieli, nauki zdalnej, braku uczniów do dowozu; Powyższe zmiany, określone w § 9 pkt. 6 niniejszej umowy nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. W tym przypadku osoba upoważniona przez Zamawiającego powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub e- mailowo o zaistnieniu zmiany. 7. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni robocze od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 8. Wniosek dotyczący zmiany umowy powinien zawierać co najmniej: 1)zakres proponowanej zmiany, 2)opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, 3)podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub postanowień umowy, 4)informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy. 9. Wszystkie postanowienia dotyczące zmiany umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanową jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Szczegóły określa par.9 Projektowanych postanowień umownych, stanowiący zał. nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przez Platformę e-Zamówienia. Szczegółowe uregulowania dotyczące składania oferty zawarto w pkt. 15 SWZ i pkt 14 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.