Ogłoszenie z dnia 2020-01-17
Ogłoszenie nr 510009838-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie: Termomodernizacja dwóch budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630072-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540261607-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie, Krajowy numer identyfikacyjny 45067257300000,
ul. Strażacka
3,
18-500
Kolno, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862789113, e-mail
a.banach@straz.bialystok.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.kolno.straz.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja dwóch budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PT.2370.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dwóch budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie - budynku administracyjno - garażowego i budynku garażowo - warsztatowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte sądokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, wzorze umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Wiążąca jest dokumentacja projektowa. 4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do sporządzenia na podstawie dokumentacji projektowej kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego i przedłożenia ich Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 5. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 8. Wszystkie wskazania należy rozumieć, jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie a art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub lepszego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego. 10. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z: 1) Urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy. 2) Pełnieniem obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji poszczególnych robót. 11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 12. Przedmiotowe zamówienie dofinansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
960013.82
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo - Budowlanych "RODBUD" Robert Dykiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1097695.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DLA POTRZEB GMINY KOLNO
- Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Zabielu na klub dziecięcy
- Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lachowie na klub dziecięcy
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach rewitalizacji
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Przebudowa windy osobowo-towarowej w Szpitalu Ogólnym w Kolnie
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.