eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana pod nazwą Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Uniejów oraz Aglomeracji Uniejów w zakresie dwóch zadań częściowych polegających na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej w Uniejowie. zamawiających. Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościelnej w Uniejowie.(Pakiet 3.2e) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej (Pakiet 3.1i)



Ogłoszenie z dnia 2019-01-15

Ogłoszenie nr 510009111-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana pod nazwą Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Uniejów oraz Aglomeracji Uniejów w zakresie dwóch zadań częściowych polegających na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej w Uniejowie. zamawiających. Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościelnej w Uniejowie.(Pakiet 3.2e) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej (Pakiet 3.1i)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020 pod nazwą " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618575-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Uniejów Adres: ul. Błogosławionego Bogumiła 13 99 - 210 Uniejów telefon:63 288 97 40, 63 288 9744 faks: 63 288 97 44 e-mail: urząd@ uniejow.pl;
Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej "TERMY UNIEJÓW" Sp. z o.o. w Uniejowie; Adres: ul. Polna 37; 99-210 Uniejów telefon: 63 288 80 71 faks: 63 288 95 55 e-mail: termy@uniejow.pl, zamówienia.publiczne@termyuniejow.pl


Informacje dodatkowe:
Działające na podstawie "Porozumienia o współpracy" z dnia 22.01.2018 r. pomiędzy gminą Uniejów z siedzibą ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów a Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej "TERMY UNIEJÓW" Sp. z o.o. w Uniejowie ul. Polna 37; 99-210 Uniejów


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, Krajowy numer identyfikacyjny 31016143000000, ul. ul. Polna 37, 99210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-63 2888071, e-mail termy@uniejow.pl, faks 0-63 2888071.
Adres strony internetowej (url): https://www.termyuniejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Kierownik Zamawiającego nie wykonuje czynności w postępowaniu, (za wyjątkiem zawarcia umowy w imieniu Beneficjenta środków z dofinansowania), i przekazał upoważnienie do dokonania następujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia przeprowadzenie procedury postępowania na podstawie art. 16a Ustawy PZP oraz udzielenie zamówienia w imieniu zamawiającego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana pod nazwą Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Uniejów oraz Aglomeracji Uniejów w zakresie dwóch zadań częściowych polegających na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej w Uniejowie. zamawiających. Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościelnej w Uniejowie.(Pakiet 3.2e) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej (Pakiet 3.1i)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PGK.ZP.271.WK-2B.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościelnej w Uniejowie (część 3.2 e) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w Uniejowie w ul. Kościelnej (część 3.1 i ) realizowane w ramach projektu inwestycyjnego pod nazwą Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Uniejów. Opis przedmiotu zamówienia dla przedmiotowego zadania sporządzono w formie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie; oraz odtworzenia nawierzchni w zakresie realizowanego zadania zgodnie z wytycznymi zarządcy drogi. 2. Opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania dla niej akceptacji Zamawiającego, wykonanej w zakresie i skali ustalonej z Zamawiającym, ujmującej wszystkie zmiany wprowadzone realizacją zamówienia, w tym zawierającą inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów, sieci i instalacji wraz z połączeniami obiektowymi; oraz spisu dostarczonych elementów wyposażenia instalacyjnego - szczegóły dotyczące dokumentacji powykonawczej wskazano w załączniku Nr 3 Wytyczne wykonawcze. 3. Opracowania projektu organizacji ruchu w wymaganym zakresie oraz uzgodnienia realizacji robót z zarządcami dróg w oparciu o posiadane przez Zamawiającego zezwolenia, deklaracje etc. wraz z zapewnieniem ciągłości uprawnień gwarancji i/lub rękojmi w obszarach na których gwarancja i/lub rękojmia z uprzednio realizowanych zadań zarządców dróg pozostaje w mocy. 4. Wprowadzenia organizacji ruchu drogowego, w zakresie wymaganym dla przedmiotowej inwestycji oraz utrzymanie przedmiotowej organizacji ruchu w czasie wymaganym dla robót budowlanych przedmiotowego zadania oraz wszelkie opłaty należne zarządcy drogi związane z realizacja robót budowlanych w obrębie pasa jezdni, chodnika i innych elementów drogi przewidziane w ramach przedmiotowego zadania. 5. organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych) w siedzibie Zamawiającego w celu weryfikacji postępu i zaawansowania prac projektowych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań a także zgodności wykonania zadania z PFU oraz uzgodnieniami z zarządcą drogi; oraz w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy minimum raz w tygodniu w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz uzgodnieniami z zarządcą drogi. Na narady robocze wymagane jest zaproszenie przedstawicieli Zamawiającego oraz wszystkich osób których określony zakres prac aktualnie dotyczy. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom. 6. Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi za wady na warunkach zawartych w załączniku do SIWZ tj. wzorze umowy, w wymiarze wskazanym w Formularzu oferty zgodnie z deklaracją wykonawcy, tj. nie mniej niż 60 miesięcy. A także: 7 zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia; 8 urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych; 9 zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków) ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, - Zamawiający wskaże i udostępni opomiarowane miejsca poboru mediów; doprowadzenie wymaganego zasilania na potrzeby zaplecza budowy oraz zgodne z przepisami zagospodarowanie odpadów pozostaje po stronie Wykonawcy; 10 zapewnienia odzieży ochronnej zgodnej z wymaganiami BHP dla czasowo przebywających na terenie realizacji prac w ramach przedmiotu zamówienia przedstawicieli Zamawiającego oraz organów kontrolujących realizację robót budowlanych; 11 utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci - miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym; 12 zabezpieczenie terenu i zaplecza budowy, teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych; sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego; UWAGA: Prace realizowane będą w korelacji pomiędzy poszczególnymi częściami zamówienia w obrębie Gminy Uniejów i Aglomeracji Uniejów - po stronie Wykonawcy pozostaje taka organizacja harmonogramu prac własnych, podwykonawców, poddostawców, podusługodawców i innych uczestników procesu budowlanego, która umożliwi bezpieczne i komfortowe korzystanie z sieci komunikacji drogowej Gminy Uniejów oraz umożliwi bezpieczne i komfortowe dostawy wody pitnej oraz odprowadzanie ścieków w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. 13 Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym proponowanych do zastosowania w ramach inwestycji rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania o ile okaże się że projekt lub roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 14 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy (załącznik Nr 5). 15. bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45233228-3, 45232400-6, 45231110-9, 45231100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa cieci wodociągowej w ul. Kościelnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79674.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRONAD Krzysztof Pińkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 1c/30
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165570.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej w Uniejowie (3.1i)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul Kościelnej w Uniejowie (Pakiet 3.1 i). Zgodnie z art. 93. ust.1 pkt. 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.