eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDOSTAWĘ WYPOSAŻENIA DO APTEKI SZPITALNEJ W RAMACH INWESTYCJI PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ APTEKI SZPITALNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. ŚW. MAKSYMILIANA W OŚWIĘCIMIU NA DZIAŁKACH NR EWID. 2007/23 I 2007/37, OBRĘB NR 0001 OŚWIĘCIM, WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 510008668-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu: DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA DO APTEKI SZPITALNEJ W RAMACH INWESTYCJI PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ APTEKI SZPITALNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. ŚW. MAKSYMILIANA W OŚWIĘCIMIU NA DZIAŁKACH NR EWID. 2007/23 I 2007/37, OBRĘB NR 0001 OŚWIĘCIM, WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610315-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030440900000, ul. ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338448230, e-mail zamowienia@szpitaloswiecim.pl, faks 338448384.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA DO APTEKI SZPITALNEJ W RAMACH INWESTYCJI PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ APTEKI SZPITALNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. ŚW. MAKSYMILIANA W OŚWIĘCIMIU NA DZIAŁKACH NR EWID. 2007/23 I 2007/37, OBRĘB NR 0001 OŚWIĘCIM, WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ.DZP.271.4.X.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa wyposażenia do Apteki Szpitalnej - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 1 - Meble drewniane Pakiet nr 2 - Lodówki wraz z systemem powiadamiania SMS Pakiet nr 3 - Meble ze stali kwasoodpornej Pakiet nr 4 - Komora laminarna do Pracowni Żywieniowej Pakiet nr 5 - Komora laminarna do Pracowni Cytostatycznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39711130-9, 39141500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1 - Meble drewniane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29621.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Księcia Józefa 54a
Kod pocztowy: 30-206
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29889.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29889.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65388.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2 - Lodówki wraz z systemem powiadamiania SMS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BITBLUE FROST Krzysztof i Justyna Chomiuk Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętego Jana 33
Kod pocztowy: 43-267
Miejscowość: Suszec
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19188
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19188
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169125
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3 - Meble ze stali kwasoodpornej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniony na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4 - Komora laminarna do Pracowni Żywieniowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniony na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5 - Komora laminarna do Pracowni Cytostatycznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniony na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.