eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Dostarczanie oleju opałowego do szkół podstawowych na terenie Gminy Augustów w latach 2019 - 2020



Ogłoszenie z dnia 2019-01-14

Ogłoszenie nr 510008506-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów: Dostarczanie oleju opałowego do szkół podstawowych na terenie Gminy Augustów w latach 2019 - 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658814-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79019371900000, ul. ul. Wojska Polskiego 54, 16300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 876 432 240, e-mail zoes@neostrada.pl, faks 876 432 240.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zoes.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostarczanie oleju opałowego do szkół podstawowych na terenie Gminy Augustów w latach 2019 - 2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą do szkół podstawowych na terenie gminy Augustów w ilości ok. 200.000 litrów w okresie styczeń 2019r - grudzień 2020r do następujących szkół na terenie Gminy Augustów; 1. Szkoła Podstawowa w Białobrzegach 2. Szkoła Podstawowa w Jabłońskich 3. Szkoła Podstawowa w Janówce 4. Szkoła Podstawowa w Rutkach 5. Szkoła Podstawowa w Żarnowie 1.2. Olej opałowy musi posiadać właściwości fizyko-chemiczne określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe- oleje opałowe nie gorsze niż: wartość opałowa - min.42,6 MJ/kg zawartość siarki - max. 0.1%(m/m) zawartość wody - max 200 mg/kg barwa - czerwona gęstość w temp. 15oC - max. 860 kg/m3 1.3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 2 lat : od 02 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2021 r. po cenach jednostkowych, zgodnie z formularzem ofertowym, przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 0C. 1.4. Pojedyncza dostawa do jednej szkoły wynosić będzie od 1000 do 8000 litrów, w wyjątkowych wypadkach nie mniej niż 500 litrów. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 1.7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy w cenie jednostkowej zgodnie z warunkami SIWZ i " Formularzem ofertowym" b) Olej opałowy należy dostarczać autocysterną zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz przewodem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa będących w posiadaniu zamawiającego. Dostawy będą rozliczane na podstawie wydruku z ilości rozładowanego paliwa . Sprzęt do transportu kołowego - autocysterna powinna posiadać aktualne badania techniczne odpowiadające wszelkim wymogom zezwalającym na transport paliw płynnych. c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 24 godz. od daty wymaganej dostawy oleju. d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie. f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie wyznaczony przez dyrektora ZOES pracownik Zespołu. g) O przygotowaniu dostawy oleju Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Odbiorcę telefonicznie z wyprzedzeniem. h) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru przez Dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną. i) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. j) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju( nie gorsze niż określone w ofercie), wystawione przez producenta, nie później niż w dniu dostarczenia faktury. k) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt.j) lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożona ofertą., Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. l) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniu w niezależnym laboratorium badawczym. m) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, nie spełniający wymagań jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. n) Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.50.00 - Oleje opałowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487804.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-Myjnia Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski
Email wykonawcy: auto-myjnia@onet.eu
Adres pocztowy: Aleje Lipowe 1D
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.