Ogłoszenie z dnia 2020-01-15
Ogłoszenie nr 510008389-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.
Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych: Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 15A 18-200 Wysokie Mazowieckie
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 20071546000000,
ul. ul. Ludowa
15A,
18-200
Wysokie Mazowieckie, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
86 477 02 00, e-mail
administracja.pzosipo@wysokomazowiecki.pl, faks
86 275 31 53.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem (dostawą objęte są oryginalne lub równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek, faksów) - zgodnie z załączonym do SIWZ szczegółowym formularzem ofertowym - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Świadczenie opisanych wyżej dostaw wymagane jest dla następujących lokalizacji Zamawiającego: 1) Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A, 2) Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A, II PIĘTRO, 3) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Jagiellońska 4, 4) Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Władysława Pelca 11, 5) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1000 Lecia 15, 6) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Ciechanowcu, 18-230 Ciechanowiec, ul. Szkolna 8, 7) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Czyżewie, 18-220 Czyżew, ul. Niepodległości 3, 8) Zespół Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie, Krzyżewo 32, 18-218 Sokoły, 9) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1B, 10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul, Mickiewicza 1A. 3. Zamawiający działa w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych jednostek. 4. Zamawiający wymaga dostawy materiałów fabrycznie nowych. Nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów regenerowanych. Fabrycznie nowe oznacza m.in. nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz, toner, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. W szczególności, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych oferowany produkt powinien być niezawodny w eksploatacji. Jakość wydruku (kopii), wydajność ( równa ilości w eksploatacji oryginałów), szybkość schnięcia (utrwalania), nie zmywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zastosowany, oraz nie może utracić warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, gdy zaoferowany produkt będzie znacząco odbiegał od oryginału podczas eksploatacji Zamawiający będzie miał podstawę do jego wymiany na koszt Wykonawcy zamówienia. 5. Zamawiający wymaga bezwzględnie realizacji zamówienia w maksymalnym czasie 4 dni od chwili złożenia zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku, gdy użycie produktu dostarczonego przez Wykonawcę spowoduje uszkodzenie sprzętu, obciąży Wykonawcę kosztami naprawy wykonanej przez serwisanta. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie rozwiązań równoważnych. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbioru zużytych tuszy i tonerów na koszt Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131424.91
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INV MEDIA SP.Z O. O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156856.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- ,,Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem"
- Usługa dowozu dzieci z terenu gminy Wysokie Mazowieckie do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Wysokie Mazowieckie 1 etap
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Budowa tężni w parku miejskim w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.