eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › "Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w 2020 roku."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510007458-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim: "Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w 2020 roku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632706-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (025) 7817400, e-mail przetargi@powiat-sokołowski.pl, faks (025) 7817460.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w 2020 roku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Fn.272.45.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w 2020 roku." 3.2. W okresie trwania zamówienia Zamawiający przewiduje zakup 41 500 litrów oleju napędowego (ON) oraz 5 900 litrów etyliny (Pb 95). 3.3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w formie sukcesywnych, bezgotówkowych zakupów - tankowań bezpośrednio do pojazdów, natomiast do urządzeń Zamawiającego - z tankowaniem do kanistra/ów, w ilościach i terminach wynikających z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 3.4. Określone w pkt. 3.2 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w związku z czym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Rzeczywista ilość kupowanego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.5. Paliwa stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania Polskiej Normy (PN-EN-228 dla etyliny Pb 95 i PN-E 590 dla oleju napędowego ON) oraz minimalne wymogi jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 1058 ze zm.) 3.6. Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury poniżej minus 10 stopni C dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może zażądać od Wykonawcy przedstawienia aktualnego świadectwa lub certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość tankowania paliwa na stacji paliw zlokalizowanej na terenie miasta Sokołów Podlaski od poniedziałku do piątku w godzinach min.: 7:00-17:00. 3.8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200813.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU DARGAZ Dariusz Smuniewski, Krystyna Smuniewska Sp. Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Węgrowska 12
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225388.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225388.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234217.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.