eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski"USŁUGI GASTRONOMICZNE NA POTRZEBY OS?RODKA SZKOLENIOWO- WYPOCZYNKOWEGO W PORAZ?YNIE w 2019 roku".- III poste?powanie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-11

Ogłoszenie nr 510006993-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk: "USŁUGI GASTRONOMICZNE NA POTRZEBY OS?RODKA SZKOLENIOWO- WYPOCZYNKOWEGO W PORAZ?YNIE w 2019 roku".- III poste?powanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664060-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk, Krajowy numer identyfikacyjny 63001293000000, ul. Lasówki 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 445 301, e-mail grodzisk@poznan.lasy.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"USŁUGI GASTRONOMICZNE NA POTRZEBY OS?RODKA SZKOLENIOWO- WYPOCZYNKOWEGO W PORAZ?YNIE w 2019 roku".- III poste?powanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamo?wienia jest obsługa gastronomiczna obejmuja?ca przygotowywanie, wydawanie oraz w razie potrzeby dostarczanie uczestnikom organizowanych szkolen?, narad, spotkan? roboczych oraz konferencji, posiłko?w (s?niadanie, obiad, kolacja), serwiso?w kawowych oraz menu okolicznos?ciowego, oraz obsługa innych zdarzen? organizowanych na zlecenie Nadles?nictwa Grodzisk - narad, konferencji, spotkan? okolicznos?ciowych i roboczych, innych szkolen? - organizowanych w Os?rodku Szkoleniowo- Wypoczynkowym w Poraz?ynie w oparciu o udoste?pniona? odpłatnie powierzchnie? uz?ytkowa?. 2. Szczego?łowy opis przedmiotu zamo?wienia stanowi zała?cznik nr 1 do SIWZ. Skład oraz gramatura posiłko?w, serwiso?w kawowych oraz menu okolicznos?ciowego została okres?lona w zała?czniku nr 1 A i 1 B do SIWZ. Zestawy posiłko?w w zakresie tego samego rodzaju posiłku (s?niadanie, obiad, kolacja) lub menu okolicznos?ciowego moga? byc? modyfikowane poprzez zmiane? produktu na produkt z innego zestawu posiłku. 3. Planowana ilos?c? posiłko?w, serwiso?w kawowych oraz menu okolicznos?ciowego, kto?ra powinny zostac? wydana uczestnikom w okresie 12 miesie?cy została wskazana w zała?czniku nr 3 do SIWZ - Kosztorys ofertowy. Zamawiaja?cy nie gwarantuje wykorzystania wskazanej ilos?ci posiłko?w - Wykonawca nie be?dzie z tego tytułu zgłaszał roszczen?. 4. Zamawiaja?cy jest uprawniony zlecic? Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuja?cy czynnos?ci analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamo?wienia (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji moga? byc? wszystkie lub niekto?re z czynnos?ci opisanych w opisie przedmiotu zamo?wienia w szczego?lnos?ci: posiłki (s?niadanie, obiad, kolacja), serwisy kawowe lub menu okolicznos?ciowe. Zamawiaja?cy nie jest zobowia?zany do zlecenia prac obje?tych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie słuz?y roszczenie o ich zlecenie. Prace be?da?ce przedmiotem Opcji moga? zostac? zlecone na wartos?c? do 20 % wartos?ci przedmiotu zamo?wienia okres?lonej zgodnie z § 12 wzoru umowy stanowia?cego zała?cznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiaja?cy nie dopuszcza moz?liwos?ci składania ofert wariantowych. 6. Zamawiaja?cy nie dopuszcza składania ofert cze?s?ciowych. 7. Zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiaja?cy wymaga przez cały okres realizacji umowy zatrudnienia na podstawie umowy o prace? (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy - Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z po?z?n. zm.) przez Wykonawce? lub podwykonawce? wszystkich oso?b skierowanych do realizacji niniejszego wykonuja?cych czynnos?ci przygotowania posiłko?w. 8. Wymagania w zakresie zatrudnienia: 1. Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowił be?dzie zała?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu, b) os?wiadczenie oso?b, o kto?rych mowa w pkt a), z?e sa? zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepiso?w ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmo?wienia przedstawiane przez Wykonawce? w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 2. Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt. 8. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: zanonimizowanych kopii umo?w o prace? lub potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 9. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w pkt 8 be?dzie ro?wnoznaczne z niespełnieniem przez Wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumento?w, o kto?rych mowa w pkt 8 ust. 1 pkt a) lub b) Wykonawca kaz?dorazowo zapłaci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 zł, b) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiaja?cego os?wiadczenia, o kto?rym mowa w pkt 8 ust. 1 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do złoz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w pkt 8 ust. 2, Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 10. W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed upływem okresu okres?lonego w ust. 7 wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 8.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55300000-3


Dodatkowe kody CPV: 55510000-8, 55400000-4, 55520000-1, 55321000-6, 55322000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 420956.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Sylwia Kroma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Porażyn Ośrodek 1A
Kod pocztowy: 64-330
Miejscowość: Opalenica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460156.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460156.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 460156.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.