eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaŚwiadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2019-01-11

Ogłoszenie nr 510006543-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646076-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 581190900000, ul. ul. Wałbrzyska 15, 58100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 537 139, e-mail osrodek@mops.swidnica.pl, faks 748 537 139.
Adres strony internetowej (url): www.mops.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAO.2500.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy w myśl art. 48 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1508). Zadanie współfinansowane poprzez program wieloletni w rozumieniu art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077, z późn. zm.) w zw. z art. 115 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 zadań. Zamawiający przewiduje objąć pomocą w okresie trwania umowy przewidywaną średnią liczbę uprawnionych 335 osób.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1, 55524000-9, 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego nr DAO.2500.1.2018 pn. "Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy" prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, że w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10174.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuchcik Grzegorz Stawicki
Email wykonawcy: agapompe@o2.pl@
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 17/3
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10980
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10980
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14640
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15262.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuchcik Grzegorz Stawicki
Email wykonawcy: agapompe@o2.pl
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 17/3
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16470
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16470
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16470
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20349.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuchcik Grzegorz Stawicki
Email wykonawcy: agapompe@o2.pl
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 17/3
Kod pocztowy: 58-105
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29280
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15262.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuchcik Grzegorz Stawicki
Email wykonawcy: agapompe@o2.pl
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 17/3
Kod pocztowy: 58-105
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16470
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16470
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16470
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Szkoła Podsatwowa nr 105

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego nr DAO.2500.1.2018 pn. "Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy" prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie Zamawiający w postępowaniu o udzielnie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 19.11.2018 r. do godziny 10:00. W wyznaczonym terminie ofertę na realizację zadanie 6 - Szkoła podstawowa nr 105 złożył następujący Wykonawca: "SMAKUŚ USŁUGI GASTRONOMICZNE Łukasz Krawczyk ul. Of. Oświęcimskich 4/4, 58-100 Świdnica - cena brutto za realizację zadania 60 390,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej na realizację zadania 6 znacznie przekroczyła możliwości finansowe Zamawiającego, który na realizację zadani 6 - Szkoła Podstawowa nr 105 zamierzał przeznaczyć kwotę 33 618,00 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty na realizację zadania objętego przedmiotową procedurą do cen oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 315

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego nr DAO.2500.1.2018 pn. "Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy" prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Zamawiający w postępowaniu o udzielnie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 19.11.2018m r. do godziny 10:00. W wyznaczonym terminie ofertę na realizację zadania 7 - Szkoła Podstawowa nr 315 ofertę złożyli następujący wykonawcy: 1."SMAKUŚ USŁUGI GASTRONOMICZNE Łukasz Krawczyk ul. Of. Oświęcimskich 4/4, 58-100 Świdnica - cena brutto za realizację zamówienia 80 520,00 zł oraz Wykonawca Catering Akademia Smaku Katarzyna Krawczyk, ul. Słobódzkiego 47/10, 58-105 Świdnica cena brutto za realizację zamówienia 58 560,00 zł W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej na realizację zadania 7 znacznie przekroczyła możliwości finansowe Zamawiającego, który na realizację zadania 7 - Szkoła Podstawowa nr 315 Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 44 824,00 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty na realizację zadań objętych przedmiotową procedurą do cen ofert najkorzystniejszych.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Świdnickiego Stowarzyszenia Oświaty "Bliżej Dziecka"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego nr DAO.2500.1.2018 pn. "Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy" prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W terminie do dnia 19.11.2018 r. zostały złożone na realizację zadanie nr 8 - Niepubliczna Szkoła Podstawowa Świdnickiego Stowarzyszenia Oświaty "Bliżej Dziecka", ul. Jagiellońska 30, oferty przez 2 Wykonawców: 1. "SMAKUŚ" USŁUGI GASTRONOMICZNE Łukasz Krawczyk ul. Of. Oświęcimskich 4/4, 58-100 Świdnica - cena brutto za realizację zamówienia 40 260,00 zł 2. Catering Akademia Smaku Katarzyna Krawczyk, ul. Słobódzkiego 47/10, 58-105 cena brutto za realizację zamówienia 29 280,00 zł. Zamawiający dnia 07.12.2018 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę Catering Akademia Smaku, Katarzyna Krawczyk, ul. Słobódzkiego 47/10, 58-105 Świdnica. Następnie dnia 28.12.2018 r. Wykonawca złożył w tut. Ośrodku oświadczenie, że odstępuje od podpisania umowy na realizację ww. zadania. Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 4 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z tym, że kolejna ważna oferta złożona przez Wykonawcę "SMAKUŚ" USŁUGI GASTRONOMICZNE Łukasz Krawczyk, ul. Of. Oświęcimskich 4/4, 58-100 Świdnica przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację ww. zadania, mając powyższe na względzie uznać należało, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zespół Szkół Specjalnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego nr DAO.2500.1.2018 pn. "Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu gorących posiłków dwudaniowych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy" prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, że w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Posiłek dla innych uprawnionych niż uczeń - osoby dorosłe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204422.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Smakuś Usługi gastronomiczne Łukasz Krawczyk
Email wykonawcy: smakus9@o2.pl
Adres pocztowy: Ofiar Oświęcimskich 4/4
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220953.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220953.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 403200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.