Ogłoszenie z dnia 2019-01-11
Ogłoszenie nr 510006521-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
Starostwo Powiatowe:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu - 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660450-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 7219804900000,
ul. Krasińskiego
13,
34-300
Żywiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 605 000, e-mail
przetargi@zywiec.powiat.pl, faks
338 605 083.
Adres strony internetowej (url): www.zywiec.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu - 3 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP.272.67.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa artykułów spożywczych 2.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty 15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15800000-6 - różne produkty spożywcze 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15981200-0 - gazowane wody mineralne 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.01 do Specyfikacji. 3. Część II: Dostawa wędlin 3.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15131120-2 - produkty wędliniarskie 15131130-5 - wędliny 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.02 do Specyfikacji. 4. Część III: Dostawa warzyw i owoców 4.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 03212000-0 - ziemniaki i warzywa suszone 03110000-5 - rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03212100-1 - ziemniaki 03221000-6 - warzywa 03220000-9 - warzywa, owoce i orzechy 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.03 do Specyfikacji. 5. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6.01 do 6.03 do Specyfikacji, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 6. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST kilogram/litr: W kolumnie "nazwa" (pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego odpowiedni załącznik do Specyfikacji) tam gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania, w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie "jednostka miary" 1 kilogram/1 litr. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania oferowanego produktu w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w załącznikach nr 06.01 - 06.03 Wykazie produktów- wówczas Wykonawca zobowiązany jest w miejsce kropek w pkt 13 Formularza ofertowego wskazać oferowaną wielkość, z zachowaniem zasad określonych w ust.8. 8. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania wskazanego w Wykazie produktów - Załączniki Nr 6.01 - 6.03 do Specyfikacji, z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ ilość szt. w paczce) jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. 9. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. 10. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.), 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 2047). 11. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 12. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem - z jednodniowym wyprzedzeniem - do godz. 1200. 13. Osobą upoważnioną do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są: 1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego - Monika Nowak 2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej - Anna Stachura 3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej - Katarzyna Kruk, 4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej - Dominik Noga. 14. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 z następującą częstotliwością: a) część I Dostawa artykułów spożywczych: od 6:00 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, b) część II Dostawa wędlin od 6:00 do 7:00, w dni robocze, codziennie, c) część III Dostawa warzyw i owoców: w godzinach od 6.00 do 7.00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu 15. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń. 16. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 17. Termin płatności faktury wynosi minimalnie 7, zaś maksymalnie 30 dni, w zależności od treści oferty. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załączniki nr 1.01-1.3 do Specyfikacji terminu płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmuje maksymalny termin płatności, tj. 30 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15131120-2, 15131130-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59977.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69413.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wedlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38414.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego "BŁACHUT"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40337.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107998.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144575.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów (...) w miejscowości Pewel W - Budowa chodnika dla pieszych wraz z wykonaniem odwodnienia na odcinku w km 5+137 - 5+323
- Utrzymanie zieleni przydrożnej, rosnącej w sąsiedztwie obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1435 S Cięcina - Węgierska Górka - Milówka w km od 3+810 do km 9+793 (....)"
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I"
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie ogólne w Powiecie Żywieckim"
- Wykonanie opracowania projektowego dla zadania pn.: "Rozbudowa DP nr 1425 S Wieprz - Juszczyna - Jeleśnia w km 5+784 do km 8+104 wraz z budową chodnika w Juszczynie" - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wędlin i nabiału
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 im. Jana Brzechwy w Czechowicach Dziedzicach w 2026r.
- Przygotowanie i dostarczenie 2700 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla potrzebujących mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2026 r.
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 z im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.