Ogłoszenie z dnia 2020-01-13
Ogłoszenie nr 510006144-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.
Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład: Dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636188-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład, Krajowy numer identyfikacyjny 83136426200000,
ul. ul. Żeromskiego
22,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 7736301, e-mail
pspr@pogotowie-mielec.pl, faks
17 7800552.
Adres strony internetowej (url): http://pogotowie-mielec.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/PSPR SPZ/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu. 2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje tankowanie paliw płynnych do samochodów i kosiarki spalinowej będących własnością Zamawiającego w ilości: a) olej napędowy (ON) - 54 000 litrów; b) etylina bezołowiowa (Pb 95) - 50 litrów. Uwaga: podane ilości stanowią prognozowaną ilość paliw przewidzianych do realizacji w skali 12 miesięcy. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zakupionych paliw mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 Części, w zakresie których Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: 4.1. Część nr 1 obejmująca: tankowanie paliw płynnych w ilości prognozowanej: olej napędowy (ON) - 47 500 litrów oraz etylina bezołowiowa (Pb 95) - 50 litrów; 4.2. Część nr 2 obejmująca: tankowanie paliw płynnych w ilości prognozowanej: olej napędowy (ON) - 6 500 litrów. 4. Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie "Karty tankowania". Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane w "Karcie tankowania". 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ, Wykaz pojazdów stanowiący Załączniki Nr 4 do SIWZ, Zasady dokonywania transakcji bezgotówkowej stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zamówienie należy realizować sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4, 30163100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. W postępowaniu zastosowano następujące kryteria oceny ofert: 1.1. cena - znaczenie 60 % 1.2. opust cenowy - znaczenie 35% 1.3. termin płatności - 5% .2. Informacje o odwołaniu:2. Informacje o odwołaniu: Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 3. Terminy wnoszenia odwołania: 3.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 3.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 3.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 3.1. i 3.2. wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 3.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie: - 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; - 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 4. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 4.1. Odwołanie przysługuje wobec następujących czynności Zmawiającego: - określenia warunków udziału w postępowaniu; - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; - odrzucenia oferty odwołującego; - opisu przedmiotu zamówienia; - wyboru oferty najkorzystniejszej. 4.2. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Tankowanie paliw płynnych w ilości prognozowanej: olej napędowy (ON) - 47 500 litrów oraz etylina bezołowiowa (Pb 95) - 50 litrów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196747.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REG BENZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
238699.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tankowanie paliw płynnych w ilości prognozowanej: olej napędowy (ON) - 6 500 litrów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26829.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELTRANS SKOPANIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32955.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 151R relacji Górki - Czermin - Rzędzianowice w km 4+205 - 4+328 w m. Czermin
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 153R od km 0+480 do km 0+560 w miejscowości Czermin;
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028 (2)
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- "Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Wykonawcy"
- Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.