eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów sanitarnych



Ogłoszenie z dnia 2020-01-13

Ogłoszenie nr 510006117-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Komenda Stołeczna Policji: Dostawa materiałów sanitarnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629093-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000, ul. ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 6038608, e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks (22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów sanitarnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP-6709/19/353/IR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy materiałów sanitarnych zwanych dalej "asortymentem". 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawy zaworów; Zadanie nr 2 - Dostawy hydraulicznych materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych; Zadanie nr 3 - Dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 1 (odpowiedni do zadania). 4.Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w Załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 6 (odpowiednio do zadania) służą wyłącznie do wyliczeniu ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 5.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 2 - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 6.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był: a)nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem; b)zgodny co do opisu zawartego w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania); c)umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie go przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania; d)posiadał aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH (odpowiednio do rodzaju). 7.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego aprobat technicznych/ deklaracji zgodności/ atestów PZH -odpowiednio do rodzaju asortymentu. 8.Termin obowiązywania umowy ramowej w każdym zadaniu: 24 miesięcy, licząc od dnia jej zawarcia przez Strony. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz 24 miesięcznej rękojmi na asortyment wskazany w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednim do zadania) - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru dostawy. 10.Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn WAG KSP przy ul. Karolkowej 46 w Warszawie. 11.Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej. 12.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami w każdym zadaniu, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 13.Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę jednostkową brutto w danym asortymencie (w danym zadaniu) przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 14.Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w szczególności rodzaj i ilości zamawianego asortymentu oraz będzie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres email wskazany w ofercie Wykonawcy. 15.W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego, licząc od daty przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, akceptuje bądź odrzuca zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres email Zamawiającego wskazany w umowie. 16.W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 1 dnia roboczego, liczonego od daty przesłania zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie zaakceptował zapotrzebowania. 17.Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej (zgodnej z ofertą Wykonawcy) licząc od upływu terminu, o którym mowa w pkt 15. 18.W przypadku odrzucenia zapotrzebowania lub braku odpowiedzi na przesłane zapotrzebowanie przez Wykonawcę, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu Wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. Pkt 13-17 stosuje się odpowiednio. 19.Cena jednostkowa nabywanego asortymentu nie może być mniej korzystna niż określona w umowie ramowej - załączniku nr 1 do umowy ramowej, z zastrzeżeniem zmian określonych w umowie. 20.W ramach przedmiotu zamówienia (w każdym zadaniu) Wykonawca zobowiązany będzie do: a)dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania), własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w pkt 10; b)rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 21.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 22.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz wskazania nazw firm Podwykonawców (jeżeli dotyczy). 23.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy PZP (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42130000-9


Dodatkowe kody CPV: 44000000-0, 44130000-0, 44164100-8, 44163110-4, 44163112-8, 42131260-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy zaworów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26034.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bronikowski Paweł Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41575.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41575.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41575.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy hydraulicznych materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7208.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bronikowski Paweł Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10163.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10163.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10163.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15825.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bronikowski Paweł Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20569.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20569.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20569.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.